קייטירנג בשרי בירושלים

עקרונות חשובים לבחירה נכונה של קייטרינג בפתח תקווה

אין כמו לקחת חלק באירוע הכולל אוכל טוב. אוכל הוא אחד מהנאות החיים ולכן אנשים רבים נוהגים שלא לאכול לפני הגעתם לאירוע, כדי שיוכלו לטעום מכל האוכל המוגש. שהרי עובדה ידועה היא שאוכל הוא חלק מרכזי בכל אירוע – והוא מכריע במקרים רבים אם האירוע הוכתר כהצלחה או הוגדר כנפילה. 

אם אתם בעלי השמחה, כמובן שחשוב לכם שהאירוע יעבור על הצד הטוב ביותר ושכל האורחים ייהנו. בחירה נכונה של קייטרינג בפתח תקווה תבטיח לכם אירוע מוצלח עם אוכל טעים ואיכותי שהאורחים יזכרו לזמן רב ולא יפסיקו להחמיא לכם עליו.  

 

בחודש אוגוסט האחרון ארגנו לבננו היקר אריאל מסיבת גיוס. רצינו להעניק לו מסיבה יפה ובלתי נשכחת עם אוכל חלבי משובח וטעים, בדיוק כמו שהוא אוהב. המסיבה לאריאל הייתה מוצלחת מאוד ואני מצרפת כאן במיוחד עבורכם מס' עקרונות חשובים לבחירת קייטרינג בפתח תקווה – עקרונות שלמדנו תוך כדי ארגון המסיבה ויעזרו גם לכם. הקפדה על עקרונות אלה תבטיח לכם אירוע מהנה עם אוכל טעים – האורחים יתענגו על כל ביס (וגם אתם)!

 

ונעבור לעקרונות:

 

  1. חשבו מהו סוג הקייטרינג המועדף עליכם / על בעל השמחה. ברור שבמידה ואתם מארגנים את  האירוע בשביל מישהו אחר, חובה שטעמו האישי והעדפותיו של בעל השמחה הם שיקבעו את סוג וסגנון האוכל שיוגש באירוע. אם אתם בעלי השמחה, ייתכן ותתקשו לבחור בשל המגוון העצום של הסוגים והאפשרויות: בשרי, חלבי, אסייתי, גריל דרום אמריקאי, איטלקי, הודי ועוד. במידה ויש ביניכם חילוקי דעות לגבי סוג האוכל, נסו להגיע לפתרון שיתאים לכולם – תוכלו כמובן להתייעץ עם חברת הקייטרינג שבחרתם ושם יציעו לכם פתרונות מעולים. 
  1. קראו המלצות בגוגל לגבי חברות קייטרינג בפתח תקווה. בנוסף, רצוי להגיע לטעימות במידה והחברה מאפשרת זאת. באותה הזדמנות תוכלו להתרשם גם מרמת הניקיון וההיגיינה של המקום. כ

3.  תנו דגש מיוחד לנושא הכשרות. נכון שלא כולם שומרים כשרות, אך כשמדובר באירוע  – מאוד חשוב שהאוכל כן יהיה כשר על מנת שכל האורחים יוכלו ליהנות ממנו. בררו אם יש בין האורחים שלכם אנשים שחשובה להם כשרות מהודרת ודאגו לעדכן על כך את חברת הקייטרינג מוקדם ככל הניתן כדי לדאוג למבחר מנות עבורם.

 

  1. דאגו גם לאורחים בעלי רגישויות למזון / צמחונים / טבעונים – כדי שכולם יוכלו ליהנות. כידוע, בעלי רגישויות למזון צריכים להקפיד מאוד על המזון שהם אוכלים, בעיקר אם מדובר באלרגיות מסכנות חיים. גם התחשבות באורחים צמחונים וטבעונים היא חשובה, וכמו האורחים בעלי רגישויות למזון גם להם ברוב המקרים אין כמעט מבחר של מנות שממנו הם יכולים ליהנות באירועים. בררו אם יש לכם אורחים צמחונים, טבעונים או בעלי רגישויות למזון ועדכנו את חברת הקייטרינג במידת הצורך כדי לספק להם מבחר מנות טעימות וכיפיות. זה ייתן לאורחים אלה הרגשה טובה והם מאוד יעריכו את הדאגה שלכם. חשוב מאוד שיהיה סימון ברור של המנות לבעלי רגישויות כדי למנוע מצבים מסכני חיים. 

 

  1. טווח מחירים: ישנן חברות קייטרינג המציעות תפריטים ברמות שונות של מחירים. באופן הזה, חברת הקייטרינג יכולה להתאים בקלות לכל אחד את התפריט המתאים לכיס שלו מבלי שאיכות המנות תיפגע. 

 

Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?