שולחן שוק מטוגנים

שולחן שוק מטוגנים של Meat Catering

שולחן שוק מטוגנים מזמינים מ-Meat Catering! אצלנו תזכו לשפע של מנות אהובות וטעימות ועיצוב שישאיר רושם על הנוכחים באירוע שלכם. Meat Catering מתמחה בעיצוב שולחנות שוק, קונספט מטריף לאירועים. אז אם אתם עומדים לפני אירוע ומחפשים שילוב של אוכל בשרי ומגוון עם חווית אכילה ייחודית במינה – זה המקום בשבילכם. בכל שאלה או התלבטות אל תהססו וצרו עימנו קשר – נשמח לסייע בבניית תפריט מותאם אישית ובמחירים משתלמים.

כדי להבין יותר לעומק מה זה שולחן שוק, ולמה לבחור בנו, אנחנו ממליצים לקרוא את המאמר למטה ולהתרשם מדוע הסגנון הזה מתאים לכל אירוע, ויכול לשבת על האירוע הבא שלכם כמו כפפה על יד.

מה זה שולחן שוק?

שולחן שוק הוא למעשה הגדרה רחבה לצורת הגשה של אוכל באירועים, המדמה את ההגשה שמקבלים כשמסתובבים בשווקי אוכל ברחבי העולם, אך עושה את זה ברמה של קייטרינג איכותי ומאכלים טריים ובצורה מסודרת ונעימה לעין, בשונה משווקים מסוימים.

דמיינו את עצמכם הולכים בין דוכני אוכל עמוסים כל טוב, כשמסביב לכם ריחות משגעים של מאכלים שונים וחמים שמגרים לכם את החך וגורמים לכם לרצון לטרוף את הכל. דמיינו את עצמכם ניגשים לדוכן אחר דוכן וטועמים מכל הטוב הזה, והאוכל פשוט לא נגמר. זו החוויה ששולחן שוק מנסה להעביר ללקוחותיו, ומצליחה בעזרת מגוון ואיכות.

סוג ההגשה בשולחן שוק הוא מגוון מאוד ונתון לשינוי בהתאם לסוג האוכל ולאירוע, בין מנות אישיות עטופות בניירות וסוגים שונים של כלים חד פעמיים מעוצבים, ועד למגשים גדולים עמוסים באוכל מעולה שלא נגמר. הכלים והעיצוב מותאמים לאירוע ולסוג האוכל המוגש, ונבחרים בטוב טעם ובקפידה בהתאם לחוויה של שולחן השוק.

סוגים של שולחנות שוק

סוג האוכל שמוגש בשולחן שוק יכול להיות שונה מאירוע לאירוע כמובן, בהתאם לרצון של הלקוח ולמה שהוא מזמין. ניתן לעשות שולחן שעוסק באוכל בסגנון מסוים, כמו שולחן שוק חלבי, שולחן שוק בשרי, שולחן שוק אסייתי, או שולחן שוק מטוגנים.

השולחנות של Meat Catering

החברה שלנו מתמחה בשולחנות שוק ברמה הגבוהה ביותר, ויכולה להתאים את השולחן לכל אירוע, החל מאירועים פרטיים קטנים, ועד אירועים גדולים וכנסים רבי משתתפים.

היתרון המשמעותי אצלנו הוא הכשרות של הקייטרינג, אנו בעלי כשרות למהדרין בהשגחת הרב מחפוד, כך שניתן להזמין את הקייטרינג לכל אירוע כלשהו ולהנות גם מאוכל מעולה ואיכותי, וגם לספק אוכל לכל המשתתפים.

האוכל שלנו ברמה קולינרית גבוה שלא נופלת ממסעדה בשרית איכותית, אנו מציעים בשולחנות שלנו מגוון רחב שלא ישאיר אף אחד רעב, ומציעים פתרונות עבור אנשים שנמנעים ממאכלים מסוימים, כדי שכולם יוכלו להנות מהאוכל.

שולחן שוק מטוגנים

שולחן שוק מטוגנים של Meat Catering יציע לכם מגוון רחב של מאכלים מטוגנים שכולם אוהבים, כדי שתוכלו לבחור בדיוק את מה שאתם מעוניינים לשים בשולחן שלכם. שולחן שוק מטוגנים מומלץ במיוחד למסיבות בריכה ולאירועי צהריים, להרמות כוסית, אירועי הפי האוור במשרד ולאירוח חברתי גדול.

חלק מהמאכלים שניתן למצוא בשולחן כזה הם צ'יפס, צ'יפס בטטה, טבעות בצל, סיגרים, פסטלים, כדורי פירה, שניצלים, שניצל דג, אגרולים שונים במילוי ירקות או בשר, פלאפל, קובה ועוד מאכלים נוספים בסגנון זה.

עיצוב של שולחן שוק מטוגנים יכול להיות מגוון ושונה בהתאם למה שתבחרו. כיוון שמדובר על אירועים פחות רשמיים ויותר חגיגיים וחברתיים, אפשר לעצב את המנות בתפזורת, בתור מנות אישיות לקחת לעצמכם, בתוך קערות גדולות שמציגות את השפע והכמות מהם ניתן לבחור, ובדרכים נוספות ויצירתיות.

טווח מחירים

כיוון שאפשר לבחור את כמות האוכל לפי כמות המוזמנים, את סוגי המנות והמגוון בניהם, את כל התוספות שהקייטרינג מציע, כמו אלכוהול וקינוחים, המחיר משתנה בהתאם עבור כל אירוע ואירוע.

המחירים שניתן למצוא אצלנו ב Meat Catering נעים בין אלף שקלים לעשרת אלפים שקלים, כתלות בהמון גורמים ומשתנים ביחד. כמובן שאנחנו מתאמים ציפיות עם כל לקוח ומנסחים הצעת מחיר רשמית לכל אירוע, בהתאם למה שהלקוחות אוהבים אצלנו ומצפים לראות באירוע שלהם.

בסופו של דבר הלקוח מקבל תגמול הולם ביותר עבור מה שהוא משלם, ואנחנו דואגים שבכל אירוע, מגדול ועד קטן, הלקוחות יהיו מרוצים ויצאו בחוויה טובה. בעזרת שירות מעולה, אוכל טעים ואיכותי וחוויה מיוחדת שמשדרגת כל אירוע, אנחנו מבטיחים לכם הנאה גדולה אצלנו בחברה.

אז למה להזמין שולחן שוק מטוגנים דווקא מ-Meat Catering?

אם אתם רוצים לשדרג את האירוע שלכם ולגרום לכולם להחמיא לכם על הרמה של האוכל המוגש, גם מבחינת טעם וגם מבחינת הגשה, בחירה בשולחן שוק מטוגנים אצלנו היא הבחירה הנכונה.

עם מוצרים טריים, שפים מקצועיים וניסיון במגוון רחב של אירועים, תקבלו אוכל איכותי ביותר בטעמים אותנטיים ומתאימים לכל חך.

אנחנו דוגלים במתן שירות מעולה ואדיב ללקוחותינו, ורואים בהם שותפים ליצירה של שולחן השוק שיוגש באירוע. אנחנו נותנים מקום רב ללקוח לשנות את השולחן ולהתאים אותו לרצונותיו שלו, כדי שתהיו הכי מרוצים ותרגישו שאתם מקבלים בדיוק את מה שחיפשתם.

אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עכשיו ובואו נתחיל לתכנן את האירוע המוצלח הבא שלכם.

 

קטגוריות נוספות