שולחן שוק בשרי

שולחן שוק בשרי

מתכננים אירוע ורוצים חוויה קולינרית מרשימה וייחודית? שולחן שוק בשרי של 'Meat Catering' הוא הפתרון בשבילכם! Meat Catering" מציעה שולחנות מרהיבים, עם שפע של אוכל טרי ומגרה שאף אורח לא יישאר אליו אדיש. שולחן השוק כולל לא רק אוכל ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם יוצר אווירה מהנה ומיוחדת שהאורחים לא ישכחו. אצלנו תוכלו להרכיב שולחן שוק הכולל בשרים, תוספות וסלטים בהתאמה אישית, והכל כשר למהדרין.

שולחן שוק בשרי של Meat Catering - מה אנחנו מציעים?

שולחן שוק בשרי הוא הדרך המושלמת להציע אוכל טעים, מיוחד, מגרה וגם אסתטי באירוע שלכם. שולחן שוק פורס בפני האורחים מגוון של אוכל ממנו הם יכולים לקחת מה שירצו, ולבחור על פי העדפתם האישית. ב׳מיט קייטרינג׳ תוכלו למצוא מספר שולחנות שוק בשריים ביניהם:

שולחן שוק שניצלים – שולחן מרשים שכולם אוהבים, הכולל שניצלים טריים וקריספיים עשויים מנתחי עוף איכותיים. נוסף על השניצלים המעולים, תמצאו על שולחן השוק גם תוספות טעימות כגון: צ׳יפס, פירה, פלחי לימון ורטבים רבים.

שולחן שוק המבורגרים – שולחן מפנק שמתאים למגוון אירועים. שולחן ההמבורגרים כולל המבורגרים במידות עשייה משתנות, לחמניות טריות, תוספות שישדרגו את ההמבורגר כמו- עגבניות, חסה, בצלים מקורמלים ופטריות מוקפצות, כמו גם שלל רטבים. באופן הזה, כל אורח יוכל להרכיב את ההמבורגר שלו על פי העדפותיו האישיות.

שולחן שוק מטוגנים – שולחן מטוגנים הוא שולחן מושחת ומגרה שמציע את המטוגנים שכולם אוהבים. תמצאו על השולחן מבחר של מטוגנים, בו כל אורח יוכל לבחור מה שהוא אוהב. השולחן כולל בין היתר – צ׳יפס, פסטלים, טבעות בצל וכדומה.

לאילו אירועים מומלץ להזמין שולחנות שוק בשריים?

שולחן שוק בשרי יכול להתאים למגוון אירועים – לאירועי צהריים וערב כאחד. השולחן מתאים בעיקר לאירועים קטנים עד בינוניים; החל מאירוע חברה ויום הולדת, דרך מסיבת רווקות ובר מצווה, ועד קבלת פנים בחתונות. כמו גם, אירועי חינה, מסיבות בריכה והשקות.

בהמשך לכך, שולחן שוק בשרי מתאים במיוחד לחלל שאינו גדול, בו השולחן יהיה מרכזי ונגיש לכלל האורחים. בהקשר זה, אירועים בהם יש שולחן שוק, מאפשרים לאורחים להסתובב ולדבר זה עם זה בחופשיות ובנוחות, ובכך נוצרת גם אווירה חברתית באירוע.

שולחן שוק בשרי כשר למהדרין

עבור רבים כשרות המנות באירוע משמעותית וחשובה, במטרה להתאים את האוכל לרוב האורחים. 'מיט קייטרינג' מציעה שולחן שוק בשרי וכשר למהדרין – בכשרות הרב מחפוד. אנו מקפידים על כשרות באופן מדוקדק ומקצועי, לצד הגשת אוכל טרי וטעים.

שולחן שוק בשרי כשר למהדרין, יאפשר לכל האורחים שלכם ליהנות ממנות בשריות מפנקות ומגוונות, ללא דאגה מענייני כשרות. תמצאו אצלנו מנות פתיחה, מנות עיקריות וקינוחים, כאשר הכל כשר למהדרין.

מה כולל התפריט שלנו?

התפריט הבשרי בשולחן השוק מגוון מאוד, ונעשה בהתאמה לבקשת הלקוח והעדפותיו. שולחן שוק בשרי, כולל כמות גדולה של מנות ומאכלים, שמאפשרת חופש בחירה ומייצרת תחושת שפע. לא רק, תפריט בשרי מרשים יותר, משביע ומשקף השקעה רבה באירוע.

השולחן מציע מגוון בשרים איכותיים – על פי בחירת הלקוח, דוגמת: המבורגרים, שניצלים קריספיים, פרוסות רוסטביף ונקניקיות בלחמניות טריות. יתר על כן, שולחן השוק כולל גם מבחר של תוספות מעולות כמו: צ'יפס (רגיל ובטטה), פירה, תפוחי אדמה אפויים וסלטים רבים. כמובן שלצד כל אלו ישנם גם רטבים שישלימו את החוויה הקולינרית והמהנה.

שולחן שוק בשרי - מחירים

כאמור, שולחן שוק בשרי מגיע בגדלים שונים, ומכיל מנות שונות בהתאם לבחירת הלקוח. כנגזרת מכך, מחירי השולחנות משתנים ותלויים במספר האורחים באירוע, בסוג הבשר הרצוי, בהזמנת שתייה (מתוקה וחריפה) וכדומה. המחירים נעים בטווח רחב מאוד של 1,000 עד 10,000 שקלים.

מחיר שולחן שוק יכול להיקבע על פי מספר האורחים (עלות לאדם בודד), או באופן גלובלי- כאשר נקבע מחיר כללי ללא קשר למספר האורחים באירוע, אלא בהתאם לכמות האוכל. חשוב לציין, שגם לזמן בו מתקיים האירוע יש השפעה על המחיר; שכן בחודשי הקיץ, בחגים או בתאריכים פופולאריים, הביקוש הרב לשולחנות שוק עשוי להעלות מעט את המחירים.

טרם האירוע, ייקבע המחיר מול הלקוח בהתאם לפרמטרים השונים שצוינו לעיל. כמו גם, ייקבעו כל פרטי האירוע, סוג שולחן השוק והמנות המבוקשות. אנו נסייע בהרכבת שולחן השוק הבשרי המושלם לאירוע שלכם, בהתאם לכל הדרישות והצרכים שלכם.

למה לבחור דווקא ב-Meat Catering לאירוע הבא שלכם?

שולחנות שוק הפכו לטרנד בעולם האירועים, ומהווים אטרקציה של ממש. אנו מספקים שולחנות שוק בשריים מושקעים ועמוסים בכל טוב, שירשימו כל אורח באירוע שלכם. ב'מיט קייטרינג' אנו מציעים איכות לא מתפשרת ומקצועיות, כמו גם את חומרי הגלם הטובים והטריים ביותר, ובעיקר בשרים מובחרים.

נוסף לכך, 'מיט קייטרינג' מספק שולחנות שוק בשריים כשרים למהדרין שיתאימו לכל אורח. כל זאת, במחירים הכי טובים בשוק – תמורה מלאה להשקעה שלכם. תוכלו להתאים שולחן שוק לתקציב שלכם, ולחגוג אירוע מיוחד וטעים במחירים נוחים והוגנים. ב'מיט קייטרינג', תקבלו ליווי וייעוץ מהצוות המקצועי והמסור שלנו, שידאג לכל הפרטים הקטנים. לכם יישאר רק ליהנות מהאירוע ומהאוכל המצוין.

לסיכום, אם אתם מעוניינים באירוע מרשים ובאוכל יוצא דופן, שולחן שוק בשרי של 'מיט קייטרינג' הוא בחירה נהדרת. שולחן השוק מציג את האוכל באופן מגרה ואסתטי, שאף אורח לא יישאר לו אדיש. כמו כן, לאור המגוון של המאכלים כל אורח יוכל לבחור כאוות נפשו את המנה המתאימה לו, ואף להרכיב בעצמו את הארוחה. כך תייצרו חוויה ייחודית שתשדרג את האירוע שלכם, ואווירה חברתית ומהנה. לפרטים נוספים על שולחן שוק בשרי ולייעוץ, צרו עמנו קשר!

Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?