שולחן שוק מחיר

מחירים משתלמים לכל כיס!

שולחן שוק מחירים משתלמים לכל כיס – עומדים לפני אירוע יום הולדת או מסיבת שחרור? כנראה שאחד האתגרים בהם נתקלתם הוא נושא האוכל. ובכן בדיוק לשם כך הבאנו לכם את הפתרון המושלם – שולחן שוק! אבל רגע לפני שנבין מה זה בכלל אומר, חשוב להבין שלכל שולחן שוק יש תמחור שונה. למה? כל התשובות לפניכם!

שולחן שוק? מה זה בכלל אומר?

לפני שנבין מהם המחירים של שולחנות השוק השונים ומדוע לכל שולחן שוק מחיר שונה, בואו נבין תחילה במה בדיוק מדובר. אם כן, שולחן שוק הוא למעשה שיטת הגשת אוכל, שבה מסדרים שולחן עמוס בכל טוב, עם מאכלים שונים בהתאם לקונספט מסוים, לפי צבעים, סוגי אוכל, טעמים, ריחות ועוד.

כל אלו, מאפשרים לשולחן למשוך את העיניים והבטן של האורחים, ולגרום להם להנות גם מהאירוע עצמו, וגם מחוויית טעמים לא מהעולם הזה.

שולחנות השוק מתאימים לכל אירוע באשר הוא, החל מימי הולדת, למסיבות, לאירועי מצווה שונים, כנסים, מפגשים שונים ועוד ועוד.

לכל שולחן שוק מחיר שונה: זאת הסיבה

אם כן, לאחר שהבנו מה זה, מי מכם שחקר קצת לעומק יותר, ודאי יודע שלכל שולחן שוק מחיר שונה. אז למה באמת כך הדבר? ובכן הסיבה לכך נטועה בשוני בין שולחנות השוק עצמם ממקרה אחד למשנהו. שוני זה, נובע ממאפיינים שונים כגון אלו שהבאנו לפניכם היום:

  • סוג האוכל – ראשית כל סוג האוכל, או סוג שולחן השוק, משפיע באופן ישיר על המחיר, שכן לכל מנה עלות שונה.
  • כמות סועדים – כמות סועדים, משפיע באופן ישיר על המחיר שכן ככל שהכמות גדולה יותר, כך גם כמות האוכל וגודל השולחן בהתאם.
  • בקשות מיוחדות – לעיתים ישנן בקשות לתוספות מיוחדות, אלרגיות למזון, או עיצוב מסוים, שמעלים או מוזילים את המחיר בהתאם לבקשה.
  • המקום והזמן של האירוע – כמו כל שירות שניתן, גם לשולחן שוק מחיר שונה בהתאם לזמן בו מבקשים אותו. בין אם מדובר על שעות מסוימות ביום, בין אם ביחס לעונות המבוקשות יותר של השנה וכדומה.

קצר וקולע: כמה עולה שולחן שוק?

כפי שראינו זה עתה, לא ניתן לנקוב עלות ספציפית של שולחן שוק, שכן כל מקרה מתומחר באופן אישי בהתאם למאפיינים של שולחן השוק. אז איך בכל זאת תוכלו לדעת מהי העלות שעתידה להיות לכם עבור שולחן השוק אותו אתם רוצים? ובכן לשם כך ניתן לבקש הצעת מחיר מקדימה מאיתנו ב Meat Catering, ובהתאם לבקשות שלכם נוכל להגיד לכם מה המחיר המדויק שיעלה לכם השולחן.

באופן כללי, נציין כי טווח המחירים הממוצע של שולחנות שוק בארץ נע בין 60 ל-100 ש"ח בממוצע עבור סועד בודד, וזאת כאשר מדובר על שולחנות שוק שונים, כתלות כמובן במאפיינים אותם הצגנו קודם לכן שמובילים לכך שלכל שולחן שוק מחיר שונה.

הכירו את סוגי שולחנות השוק הקיימים

רגע לפני שנסיים, חשוב לנו להציג בפניכם את 2 סוגי שולחנות השוק אותם תוכלו למצוא אצלנו, הלא הם שולחנות שוק חלביים ושולחנות שוק בשריים.

שולחנות שוק בשריים מורכבים לרוב מהמבורגרים, שניצלים וכדומה המוגשים לצד מטוגנים שונים, ירקות ותוספות בהתאם. כמו כן, בהחלט תוכלו למצוא אצלנו שולחנות שוק בשריים עם מאכלים ברמה גבוהה יותר כגון מבחר בשרים איכותיים.

לצד שולחנות אלו, ישנם כאמור שולחנות חלביים, כאשר שולחנות חלביים מהווים בעיקרם שולחנות שוק מתוקים עם מבחר מאפים מתוקים, עוגות, ממתקים וכדומה.

כפי שנאמר בהתחלה, סוג האוכל המוגש על השולחן מהווה את אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על המחיר, כך שלכל שולחן שוק מחיר משתנה בהתאם לסוג האוכל, שעלותו הבסיסית שונה מאוד.

Meat Catering: חגיגת טעמים בשולחן אחד!

לסיכום, שולחנות שוק הינם פתרון מושלם לכל אירוע באשר הוא, ובפרט ששולחן השוק יכול להכין כל מזון שרק עולה לכם על הדעת. אצלנו ב Meat Catering, תוכלו למצוא מגוון רחב של שולחנות שוק עם מבחר מאכלים מכל הבא ליד. כל זאת כמובן, במחירים משתלמים ונוחים לכל כיס, שיהפכו לכם ולאורחים שלכם את האירוע לאירוע המושלם ביותר! אז מה עליכם לעשות כדי להנות מכל זה? פשוט מאוד, לשלוח לנו הודעה, להשאיר פרטים באתר או פשוט להתקשר אלינו. מחכים לכם בשולחן!

קטגוריות נוספות