שולחן שוק ליום הולדת

כיצד להפוך את החגיגה השנתית שלכם לאירוע בלתי נשכח

מחפשים שולחן שוק ליום הולדת? Meat Catering מציעה לכם את השילוב האידיאלי בין שפע של מנות טעימות ואיכותיות לבין מחירים משתלמים במיוחד. פנו אלינו דרך האתר ונשמח לסייע לכם לבנות תפריט בהתאמה אישית.

בשנים האחרונות הפכו שולחנות השוק לשם המשחק בכל הנוגע לאירועים חגיגיים בסדר גודל בינוני – נמוך. בין אם המדובר בציון מאורע חשוב במקום עבודה, אירוע פרידה, וכמובן שימי הולדת- שולחנות שוק מהווים את הפתרון המושלם, ולא בכדי הם הפכו ללהיט. הם אהובים על ילדים ומבוגרים כאחד ותמיך מוסיפים חווית אכילה ייחודית לאירוע.

מה זה שולחן שוק ליום הולדת ומהם יתרונותיו?

שולחן שוק ליום הולדת הוא שולחן המיועד לכיבוד, אשר עמוס בכל טוב; מינים שונים של מאכלים רבים, בליל של צבעים, ריחות וטעמים. השילוב של עוררות החושים של האורחים בעקבות זאת, יוצר את האפקט של ביקור בשוק אוכל ססגוני כגון לה בוקריה בברצלונה או זה שלנו במחנה יהודה.

בנוסף, השולחן מעוצב באופן ייחודי ואטרקטיבי, ויכול לכלול כלי הגשה מיוחדים מעץ, זכוכית, ברזל ואף ניקל. כמו כן, יש מי שבוחר להוסיף גם פרחים, עציצים או תאורה לשולחן. תוספות אפשריות אחרות הן קרח יבש או זיקוקים, ובעיקרון מה שרק מתאים ורוצים. אם אתם יכולים לדמיין את זה- שולחן השוק שלכם יכלול את זה. למותר לציין שגם גודלו של השולחן מושך את תשומת לב האורחים, כי כאמור- הוא מכיל מבחר עצום ובא לדמות את דוכני האוכל של שווקים.

הכל על השולחן: תפריט שולחן שוק ליום הולדת

כיאה לשוק, שולחן שוק ליום הולדת כולל בתוכו את כלל המנות: ראשונות, עיקריות ואחרונות, כמו גם משקאות ותוספות שונות. תוכלו למצוא פירות וירקות, את כל סוגי הלחמים, פסטלים וסיגרים, ואף סלטים ומאפים שונים; ובמקביל לא נפקד מקומן של המנות העיקריות: בשרים ועופות, דגים ורטבים, מינים שונים של קובה, נוסף על פלאפל, ממרחים וחמוצים שונים.

לחלופין, ישנה האפשרות החלבית: תוכלו ליהנות מכל טוב של גבינות, מאפים חלביים וקישים, פיצות ויוגורטים עסיסיים. ומה באשר למי שמעוניין רק בקינוח? ובכן, הוא לא ייאלץ להמתין: שולחן השוק כבר יהיה מוכן עם עוגות, סלטי פירות או כל קינוח אחר שבו תחפצו. באופן כזה, נוצרת תחושת שפע ומתעורר תאבון בקרב באי האירוע. לוגיסטית, ניתן להוסיף על השולחן מדפים מוגבהים לצורך כך.

כמה עולה שולחן שוק ליום הולדת?

כעיקרון, שולחנות שוק יכולים להתאים היום לכל אירוע, ולכן גם מחיריהם נעים בהתאם: החל מאלף שקלים ועד לעשרת אלפים שקלים- הכל בהתאם לגודל האירוע, כמות האוכל שהשולחן יכיל, מספר המוזמנים, עיצוב השולחן, ומעל לכל אלה- רצונו של המזמין. כמו כן ישנם מרכיבים נפרדים הדורשים עלות נוספת, כגון משקאות אלכוהולים. במידה ומדובר באירוע מצומצם, העדיפות היא להזמין שולחן שוק בהתאם למספר המוזמנים הצפוי, כאשר החישוב המקובל הוא בין שבעים למאה שקלים עבור אדם. לעומת זאת במקרה של אירוע גדול יותר – החל מחמישים מוזמנים – העדיפות היא להגיע להסכמה על מחיר גלובלי ולא פר מנה.

כזכור, אנו עוסקים בשולחן שוק ליום הולדת- מה שלרוב חוסה תחת הקטגוריה של אירוע בסדר גודל נמוך. משכך, סדר הגודל המדובר הינו בין אלף לשלושת אלפים שקלים. גורם נוסף אשר יכול להשפיע על עלות האירוע הוא עונות השנה: לרוב, בקיץ הביקוש לשולחנות שוק עולה, ולכן המחירים יהיו גבוהים יותר מאשר בחורף.

היתרונות של הזמנת שולחן שוק ליום הולדת

כאשר באים לערוך אירוע קטן עד בינוני, שולחן שוק מהווה את הפתרון היצירתי: כך, תוכלו לבחור מוטיב מסוים (למשל: שולחן שוק המבורגר). וכפי שכבר ציינו, תכולת השולחן והתוספות שעליו נתונים לחלוטין לרצונו של בעל האירוע. ומכיוון שאנו עוסקים בשולחן שוק ליום הולדת, נוכל להוסיף עבורכם את המרכיבים המתאימים לאירוע. בין אם המדובר בקישוטים שונים, או בעוגה אישית- אנו נדאג לכך שזה יהיה על השולחן כבקשתכם.

היבט נוסף ולא פחות חשוב הינו ההיבט החברתי: השולחן הוא שיהיה במרכז האירוע וכל האורחים חגים סביבו, מה שבהכרח ייצור חוויה חברתית ייחודית ואינטגרטיבית עבור כולם. כלומר מעבר לאוכל נפלא, עיצוב ייחודי ושפע קולינרי- תקבלו גם את האינטראקציה הטובה ביותר שניתן להפיק מאירוע.

הכשרות שלנו

בין אם המדובר במגזר החרדי או הדתי לאומי, כיום ישנה נטייה לשמירה על כשרות בקרב כלל הציבור בארץ. אצלנו, MEAT CATERING תוכלו להזמין את שולחן השוק לאירוע שלכם בידיעה שכולם יוכלו ליהנות ללא כל חשש: כלל המנות שלנו הן בעלות כשרות מהדרין. אנו מציעים לכם אירוע חווייתי ויוצא דופן עם טעמים שלא תשכחו, בין אם תבחרו בשולחן שוק חלבי או בשרי. השולחן הבשרי שלנו יציע לכם מבחר עשיר של בשרי פרימיום איכותיים, ולחלופין בשולחן החלבי תוכלו ליהנות ממעדנים חלביים טריים וטעימים.

מדוע להזמין שולחן שוק ליום הולדת מ-Meat Catering?

אצלנו, Meat Catering, שולחן השוק שתקבלו לא רק שישדרג את יום ההולדת שאתם עורכים, הוא ישמש כמוקד האירוע – כולם ידברו על האוכל הטעים, על המנות המרהיבות והמרעננות, ועל מגוון הטעמים. הניסיון שלנו בכל הנוגע לשולחנות שוק בפרט וקייטרינג ככלל, יחד עם המנות המפוארות שלנו, יהפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת. בתיאבון!

קטגוריות נוספות