שולחן שוק המבורגרים

שולחן שוק

מתעניינים בהזמנת שולחן שוק המבורגרים? Meat Catering כאן לשירותכם. שולחן שוק הוא טרנד בולט שמככב באירועים רבים, שמשדרג את החוויה הקולינרית של האורחים. שולחן השוק, שפורש בפני האורחים שפע של בשר, תוספות וסלטים, הוא הבחירה המושלמת עבור מי שרוצה להרשים את האורחים, ובעיקר להגיש אוכל טעים, טרי, מקורי ומגרה באירוע שלו.

Meat Catering מתמחה בהכנה של שולחנות שוק ומציעה אוכל בסטנדרט גבוה, עיצוב מרשים וייחודי, והכל בהתאמה אישית ללקוח ובליווי צמוד של הצוות שלנו. אחד השולחנות הנפוצים כיום באירועים הוא שולחן שוק המבורגרים. זאת, בעקבות הפופולריות של המנה בקרב כל הגילאים, ובשל היותה משביעה וניתנת להרכבה והתאמה.

שולחן שוק המבורגרים של Meat Catering

שולחן שוק המבורגרים של  Meat Cateringהוא שולחן כשר למהדרין בקונספט המבורגרים לאוהבי הבשר. השולחן מתאים לכל אירוע ולכל הגילאים – כי מי לא אוהב המבורגר עסיסי ואיכותי? שולחן השוק עמוס בשפע של מנות, תוספות וסלטים ונגיש לכולם. כך, כל אורח יוכל לבחור ממגוון המנות על השולחן את האוכל המתאים לו על פי העדפתו האישית.

ההמבורגרים המעולים שלנו עשויים מבשר איכותי, טרי וכשר למהדרין. כמו גם, כלל התוספות והסלטים שלנו עשויים מחומרי הגלם הטריים והטובים ביותר.

התפריט שאנו מציעים

התפריט מבוסס בראש ובראשונה על המבורגר. ההמבורגרים מוגשים במידות עשיה שונות ובלחמניות טריות, לצד תוספות שישדרגו את ההמבורגר כגון: חסה, עגבניות, פטריות מוקפצות, בצלים מקורמלים ורטבים שונים. כך, יוכלו האורחים להרכיב בעצמם את ההמבורגרים וליהנות מטעם מצוין וגם מחוויית ההרכבה.

נוסף להמבורגרים, השולחן כולל תוספות שכולם אוהבים ביניהן: צ'יפס בטטה, צ'יפס תפוחי אדמה, תפוחי אדמה אפויים, פירה וסלטים טריים. אנו מציעים תפריט מגוון שניתן להרכבה והתאמה אישית, על פי רצון הלקוח ותוך התחשבות במגבלות תזונתיות של האורחים ובתקציב הלקוח.

שולחן שוק המבורגרים לאירועים

שולחן שוק המבורגרים יכול להתאים כמעט לכל אירוע. המבורגר הוא מנה קלאסית ואהובה על רבים, אשר ניתן להרכיב ולהתאים באופן אישי. ככלל שולחן השוק מתאים יותר לאירועים קטנים ובינוניים, בשל החוויה האינטימית והחברתית שהוא מייצר כאשר כולם מתכנסים סביב  השולחן. השולחן מתאים לאירועים שונים כמו: בר ובת מצווה, מסיבות, ימי הולדת, אירועי חברה, אירוע חינה, קבלת פנים בחתונה, אפטר פרטי, מסיבות רווקים, השקות ועוד רבים.

לא רק, שולחן שוק המבורגרים מתאים גם לאירועי צהריים וגם לאירועי ערב, ומומלץ עבור אירועים שמתקיימים בחלל קטן יחסית. זאת, כדי לאפשר נגישות לשולחן ונוחות מיטבית לאורחים באירוע.

שולחן שוק כשר למהדרין

כשרות האוכל באירועים הינה חשובה עבור אורחים רבים. שולחן שוק כשר למהדרין, מאפשר לכל אורח ליהנות מהאוכל – גם לשומרי הכשרות שביניהם. שולחנות השוק של  Meat Catering הם בכשרות הרב מחפוד.

הצוות המקצועי והמסור שלנו מקפיד ללא פשרות על כשרות האוכל, החל מההמבורגרים והבשר, דרך התוספות ועד הסלטים והקינוחים. אנו מציעים אוכל טעים וטרי ברמה הגבוהה ביותר שכל כולו כשר למהדרין.

שולחן שוק המבורגים - מחירים

עלות שולחן שוק המבורגרים משתנה בין אירוע אחד לאחר. משום שהשולחן נעשה בהתאמה אישית ללקוח ולאופי האירוע, ישנם מספר משתנים המשפיעים על מחיר שולחן השוק.  תחילה, גודל האירוע הוא משפיע מרכזי על עלות שולחן השוק, שכן ככל שמספר האורחים יותר גדול כך כמות האוכל גדולה יותר.

בהמשך לכך, גם לסוג התוספות והשתייה הנלווית יש השפעה על העלויות (מספר רב של תוספות או משקאות חריפים יהיו כרוכים במחיר גבוה יותר). כמו כן, עיצוב שולחן מיוחד יכול גם הוא להשפיע על מחיר שולחן השוק. כך, גם הזמן בו מתקיים האירוע בעל השפעה ניכרת על המחיר – בחודשי הקיץ, בחגים או בתאריכים פופולאריים, הביקוש רב יותר ובהתאם גם המחיר.

באופן כללי טווח המחירים של שולחן השוק נע בין 1,000 עד 10,000 שקלים, כאשר המחיר ייקבע מול הלקוח בהתאם לדרישותיו ובהתאם למשתנים השונים שצוינו לעיל.

מדוע לבחור ב-Meat Catering לאירוע הבא שלכם?

Meat Catering מציעה שולחנות שוק מושקעים, מלאים בבשר ותוספות מפנקות שיעוררו את התיאבון של כל אורח באירוע. אנו משתמשים בחומרי גלם מעולים, טריים, איכותיים וכמובן כשרים למהדרין.

יתרה מזאת, תמצאו אצלנו שולחנות שוק במחירים הכי טובים הנוחים לכל כיס, שניתן להתאים לתקציב של כל לקוח. יחד עם הצוות המדהים שלנו תוכלו להרכיב וליצור שולחן שוק כראות עיניכם, שיהפוך לאטרקציה מרכזית באירוע ולמוקד חברתי. אנו מעניקים ליווי אישי לכל לקוח וייעוץ בבחירת המנות והתוספות, ודואגים לכל פרט קטן כדי לייצר עבורכם את חוויה מושלמת ונטולת דאגות.

לסיכום, אם אתם מעוניינים בחוויה קולינרית יוצאת דופן ובאווירה קלילה ומהנה באירוע שלכם, שולחן שוק המבורגרים הוא פתרון מושלם. Meat Catering מתמחה בעיצוב והכנת שולחנות שוק בשריים כשרים למהדרין מרשימים, אסתטיים וטעימים במיוחד. בשולחן השוק תמצאו שלל מנות ובשר עסיסי ברמה גבוהה. אנחנו כאן לסייע בהרכבת שולחן השוק המדויק לאירוע שלכם, עם האוכל הטעים ביותר. לפרטים נוספים וייעוץ, צרו עמנו קשר!

קטגוריות נוספות