קייטרינג לשבת חתן בירושלים

טיפים מנצחים לבחירת קייטרינג בבית שמש

כידוע, ארגון אירוע יכול להיות כאב ראש לא קטן. כמובן שלבעלי השמחה חשוב מאוד שהאירוע יעבור חלק וללא תקלות ושהאורחים ייהנו. האוכל הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע, ואם הוא מוצלח – התוצאה היא אירוע בלתי נשכח שהאורחים יזכרו לזמן רב ולא יפסיקו לדבר עליו.    

לפני מספר חודשים ארגנתי לבעלי מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתו ה-30. מעבר לדאגה מכך שהוא יגלה על המסיבה ושההפתעה תיהרס, גם הייתה לי דילמה לגבי בחירת הקייטרינג: לפני כן עוד לא יצא לי להזמין אוכל מקייטרינג ופחדתי שלא אבחר נכון את חברת הקייטרינג בבית שמש ושהאוכל לא יהיה טעים. ידעתי שמעל הכל חשובים לי האיכות והטריות של המזון, שיהיו מנות טעימות וכיפיות וכמובן נושא הניקיון וההיגיינה. לצורך המשימה של ארגון מסיבת ההפתעה, התגייסה לעזרתי אחותי שמרית שהיא בעלת ניסיון בארגון אירועים מסוג זה. למדתי משמרית את כל מה שצריך על ארגון האירוע ובעיקר על בחירה נכונה של קייטרינג בבית שמש. מסיבת ההפתעה הוכתרה כהצלחה, האוכל היה מעולה והאורחים נהנו מאוד.

את הטיפים שלמדתי ממנה אני מביאה בפניכם במאמר זה, כדי שגם אתם תבחרו נכון את הקייטרינג לאירוע שלכם. 

  1. לפני הכל – חשבו על סוג הקייטרינג הרצוי לכם. אם אתם מארגנים כמוני את המסיבה עבור מישהו אחר, הכיוון צריך להיות לפי טעמו האישי של בעל השמחה. במקרה שלי, הכיוון היה קייטרינג חלבי כי בעלי הוא חובב מושבע של מאפים וקינוחים. אך כמובן שמגוון סוגי הקייטרינג הוא רחב: תוכלו למשל לבחור בין קייטרינג בשרי, קייטרינג אסיאתי, אוכל הודי ארומטי ומלא בטעמים, קייטרינג של מאכלים מרוקאיים, ועוד. 

 

  1. קראו המלצות בגוגל על חברות קייטרינג בבית שמש שמכינות את סוג האוכל שבחרתם. בנוסף, אם אתם מכירים אנשים שהזמינו מאותן חברות קייטרינג, יהיה מעולה לשמוע גם את חוות דעתם. 
  1. כשרות ורגישויות למזון: חשוב שכל האורחים יוכלו ליהנות מהאוכל. לכן, מומלץ לבחור בקייטרינג כשר. אם ישנם אורחים המקפידים על רמת כשרות גבוהה מזו שבחרתם, יש לברר מול חברת הקייטרינג לגבי הזמנת מנות מיוחדות עבורם. אותו הדבר גם לגבי מנות לאורחים צמחוניים ובעלי רגישויות שונות.

 

  1. לאחר בדיקת הביקורות וחוות הדעת, אמורות להיות לכם כ-2 או 3 חברות קייטרינג שנראות הכי מתאימות. אז כעת השלב הבא הוא להגיע לטעימות ולהתרשמות מהמקום ומהניקיון. אל תפחדו לשאול את כל השאלות לגבי המזון עצמו, הניקיון וההיגיינה – כי הרי הדבר הכי חשוב הוא הבריאות. 

 

  1. מחירים: חשוב לדעת שיש חברות קייטרינג המציעות תפריטים ברמות מחירים שונות, כך שכל אחד יכול למצוא את התפריט שהכי מתאים לתקציב שלו מבלי לפגוע באיכות המנות.

 

לסיכום, בחירה מוצלחת של קייטרינג בבית שמש היא משימה אפשרית בהחלט, ואפילו מהנה – כל זה בתנאי שתעקבו אחרי הטיפים במאמר זה. כך, תבטיחו לעצמכם אירוע מהנה עם אוכל משובח ולא תפסיקו לקצור מחמאות. 





Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?