שולחן שוק עשיר לאירוע מושלם

למה חשוב לבחור נכון קייטרינג לשבת חתן?

כידוע, אירוע שבת חתן הוא אירוע מיוחד במינו. ההתרגשות רבה, כי מדובר כאן בעליה לתורה של של החתן או חתן בר המצווה – ללא ספק מעמד מיוחד עם אווירת קדושה. 

בחירה נכונה של קייטרינג לשבת חתן היא חשובה מאוד קודם כל בגלל שמדובר באירוע כה מיוחד, אך גם בגלל שאוכל ברמה גבוהה, מושקע ואסתטי הוא הכרחי בכל אירוע.

מה שעוד מבדיל את שבת החתן מאירועים אחרים הוא העובדה שמדובר כאן ב-25 שעות של חגיגה שבנוסף גם מתקיימת בשבת – מה שמחייב היערכות נכונה: בחירת המנות המתאימות לתנאים אלה ודאגה לציוד מתאים כמו פלטות שבת ואמצעי אחסון, כל זאת על מנת שהאוכל יגיע לשעת החגיגה כשטעמו ומראהו לא נפגמו כלל.

כמה סעודות יש בשבת חתן, ומה אוכלים במהלכן?

שבת החתן כוללת 3 סעודות, מה שמחייב אותנו לבחור בחברת הקייטרינג לשבת חתן שהיא מקצועית מאוד, מנוסה בעריכת אירועי שבת חתן ויודעת לתת מענה איכותי.

תחילתו של האירוע היא בערב יום שישי. האורחים מגיעים למקום בו המשפחה חוגגת את האירוע (בבית הכנסת / בבית מלון / בבית המשפחה) ומשתתפים בסעודה הראשונה. 

הסעודה הראשונה היא בדרך כלל בשרית, אך יכולות כמובן להיות מוגשות בה גם מנות דג. את מנות הבשר מלווים מגוון סלטים טריים ומבושלים, וכמובן שאי אפשר בלי חלות אווריריות וכיפיות לניגוב – שכל האורחים מחכים להן. 

לצד כל אלה מוגשות גם תוספות כמו אורז עם ירקות או פיצוחים, אנטיפסטי, תפודים קטנים אפויים ובטטות, פסטה, קוסקוס, ועוד.

כמובן שהקינוחים חייבים להיות על טהרת הפרווה. אם אתם מאלה שמוכנים לאכול רק קינוחים חלביים, יש לנו חדשות מעולות עבורכם: היום קיימות חברות קייטרינג לשבת חתן שמכינות קינוחי פרווה מצוינים, טעימים מאוד ומושקעים גם מבחינה אסתטית. 

בסעודה השנייה, מוגשות מנות המתאימות במיוחד לחימום על גבי פלטת שבת. בדקו עם חברת הקייטרינג שבחרתם האם היא מספקת בהשאלה ציוד רלוונטי כמו פלטות שבת – זה יכול לחסוך מכם המון כאב ראש וסחיבת ציוד. 

בסעודה השלישית מגישים מאכלים קלילים כמו סוגים שונים של קישים ופשטידות, ולצידם מבחר סלטים. 

חשיבות הכשרות

אנו תמיד ממליצים לבחור באוכל כשר לכל אירוע שעורכים, זאת על מנת שכל האורחים יוכלו ליהנות. אך כשמדובר באירוע בעל חשיבות דתית כמו שבת חתן – הכשרות היא אינה בגדר אופציה, אלא חובה! לכן חשוב שתוודאו שחברת הקייטרינג שבחרתם מקפידה על כשרות ובעלת תעודת כשרות בתוקף. 

ניקיון והיגיינה

לפני שאתם סוגרים עם חברת קייטרינג לשבת חתן, חשוב שאם החברה מאפשרת זאת תגיעו לטעימות ובאותה הזדמנות תוודאו שרמת ההקפדה על ניקיון והיגיינה היא לשביעות רצונכם. הבריאות שלכם ושל אורחיכם קודמת לכל!

מחירים

אם חשבתם שהמחיר הוא אחיד בכל חברות הקייטרינג לשבת חתן, דעו שאין זה כך. היום חברות רבות מציעות מגוון תפריטים במחירים שונים – כך שאתם בהחלט יכולים למצוא תפריט שיהיה לטעמכם ומבלי לקרוע את הכיס. 

האם ניתן להביא את הקייטרינג עד למקום האירוע? 

בהחלט יש חברות קייטרינג לשבת חתן המספקות שירות מלא, בו האוכל מגיע עד למקום בו אתם חוגגים. מומלץ ביותר להזמין שירות מלא, בעיקר בגלל שכשבר המצווה או החתונה כבר מאחוריכם ואתם מותשים, השירות המלא יקל עליכם מאוד. 

ע

Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?