שולחן שוק קטן

שולחן שוק קטן, פיתרון מושלם לאירועים אינטימיים

גלו את הקסם של שולחן שוק קטן – הטרנד החדש באירועים מצומצמים ואינטימיים. זוהי גרסה מיניאטורית ומעודנת של קונספט שולחן השוק המסורתי, המותאמת במיוחד למפגשים קטנים ומשפחתיים. על שולחן קומפקטי אחד או שניים, אנו מציגים מגוון עשיר של מטעמים טריים וטעימים, בדיוק כמו בשוק אמיתי, אך בקנה מידה המתאים לחלל קטן. זוהי דרך אלגנטית ונוחה להגיש אוכל איכותי לקבוצה קטנה, תוך שמירה על האווירה החמימה והאינטימית של האירוע. שולחן השוק הקטן שלנו מביא את כל היופי והטעם של חוויית השוק המסורתית, אך בגרסה מותאמת ומדויקת לצרכי האירוע הקטן שלכם.

 

מה זה שולחן שוק?

שולחן שוק זה קונספט שהתפתח בשנים האחרונות ובו מגישים אוכל וקייטרינג באירועים, בצורה קצת אחרת. שולחן שוק עובד ככה שהאוכל פרוש על שולחנות ונגיש לכולם בכמויות גדולות, בצורה שמזכירה את תצוגת האוכל שמוצאים בשווקים, אך אסטטית ונעימה לעין.

היתרונות בשולחן שוק הם רבים, החל ממגוון האוכל שאפשר לבחור לשים על השולחן, הקונספט של האוכל שאפשר לבחור, ועד לכמות האוכל הנדיבה שנהוג לשים על שולחנות שוק, והדרך שבה השולחן מעוצב ותורם להייפ סביב האירוע.

שולחן שוק הוא משהו מיוחד ומגוון מקייטרינג רגיל, והוא יוצק עוד תוכן והווי לתוך האירוע שלכם. כמובן שניתן לבחור שולחנות שוק במגוון של סגנונות, וכן במגוון של גדלים. למשל, עבור אירוע מצומצם יחסית שלא כולל הרבה אנשים, שולחן שוק קטן יהיה מתאים יותר מאשר שולחן שוק שמביאים לאירועים גדולים כמו חינה וכו'.

שולחנות שוק קטנים לאירועים

שולחן שוק קטן מתאים לאירועים מצומצמים כמו שהוזכר למעלה, כמו מסיבת רווקות או רווקים, ימי הולדת, מפגש משפחתי, ועוד אירועים רבים שבוחרים לציין בפורום מצומצם. כמו בשולחנות הגדולים, אפשר לבחור את התפריט ואת הסגנון ממש גם לשולחנות הקטנים, ולדאוג לכך שלכולם יהיה מה לאכול.

באירועים קטנים לעיתים נוטים לא להשקיע מספיק באוכל, וזה יכול מאוד להוריד לאורחים מהאירוע והתוכן שלו. שולחן שוק קטן בא לענות בדיוק על הבעיה הזו, ויגרום לכולם להנות מהאוכל, ולמארגני האירוע לדאוג ממשהו אחד פחות.

שולחן שוק לאירועים של Meat Catering

אצלנו בחברת הקייטרינג Meat catering אנחנו שואפים לעשות משהו קצת אחרת, ולהביא משב רענן לתחום הקייטרינג והקולינריה. עם אוכל ברמה גבוהה ביותר, תפריטים מגוונים ומבחר עצום, תודעת שירות גבוהה ומתן שירות מקצועי, אנחנו נדאג לכך שהאוכל באירוע שלכם יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

בחברה שלנו חשוב לנו שהאירוע שלכם ייראה הכי טוב שאפשר, ושאף אחד לא ייצא ממנו רעב או מאוכזב. לכן, אנחנו מקפידים שהכל יהיה טעים ומוקפד, ולהכין מגוון וכמות נכבדת של אוכל טרי וטעים, ולהביא אותו אל שולחן השוק שאתם בוחרים באירוע שלכם.

התפריט שלנו

התפריט שלנו משתנה מלקוח ללקוח בהתאם לבחירה ובהתאם למה שמתאים לאותו אירוע בדיוק. אפשר לבחור בשולחנות שוק בשריים שמתמקדים בהמבורגרים, שניצלים, שווארמה, מטוגנים או פלאפל, ואפשר ליצור גם מיקס בין הדברים השונים.

ניתן לבחור גם בשולחנות שוק חלביים שכוללים אוכל יותר קליל, גם פשטידות, גבינות וסלטים. וכן בשולחן שוק מתוקים או שולחן פירות, אם מעוניינים בשולחן למנה אחרונה או אם מדובר באירוע קצר בו לא מתכננים להגיש ארוחה מלאה.

בכל השולחנות ניתן לבחור להכניס גם מאכלים שמתאימים לצמחוניים ולטבעוניים. כאשר בוחרים שולחן שוק קטן יש לקחת בחשבון שכמות המנות שניתן להכניס היא מצומצמת יותר, כדי להישאר בסטנדרט של אוכל רב ומספיק, אך לשמור על השולחן מתאים בגודלו לכמות האנשים באירוע.

עיצוב שולחן שוק

העיצוב של שולחן שוק קטן נעשה בקפידה רבה, ומותאם בדיוק לסוג האירוע ולסוג האוכל שמוגש על השולחן. ביחד עם שמירה על מראה אסתטי, אנו דואגים שיהיה עיצוב צבעוני, מושך ומסודר, כדי שכל האורחים ידעו בדיוק מה יש להם לאכול ויתרשמו מהעושר והיופי של המנות שלנו.

אנחנו דואגים לשילוב מושך לעין בין הצבעים השונים על השולחן, דואגים לעטוף מאכלים שקשה להרים, כמו המבורגרים, בניירות מעוצבים שיתמכו בהם ויעזרו לאורחים להנות מהאוכל בלי להתלכלך, ומקפידים שהוא יישאר אסתטי ומלא לכל אורך האירוע.

שולחן שוק קטן כשר

אם אתם מתכננים אירוע שכולל אנשים שומרי כשרות, או שאתם בעצמכם מקפידים על כשרות, אל דאגה! השולחנות שוק שלנו כוללים רק אוכל כשר, כדי שיוכלו להתאים בקלות גם לאירועים גדולים, וגם לאירועים קטנים, לחברות ולמגוון רב של אנשים, בלי שתצטרכו לדאוג מכך שיש שומרי כשרות שאולי לא יוכלו לאכול מהאוכל המצוין שאתם מביאים.

טווח מחירים של שולחן שוק קטן

מחירים של שולחן שוק קטן משתנים מאוד בהתאם לסוג האוכל שבוחרים להביא, למגוון שרוצים להביא, ולכמה שולחנות ומה הגודל שלהם יהיה בסוף. מן הסתם, המחיר נקבע פר מנה, כאשר ככל שמדובר באירוע יותר גדול – מחיר האירוע הכולל יהיה גבוה יותר, לעומת מחיר לאירוע בו משתתפת כמות קטנה יותר של אורחים ומוזמנים. 

כדי להבין מה מתאים לכם ולקבל הצעת מחיר שתפורה בול לאירוע שלכם, צרו עימנו קשר כבר עכשיו, ותסגרו את פינת האוכל לאירוע הקרוב שלכם.

שולחן שוק לאירועים של Meat Catering

 Meat Catering – מיט קייטרינג, מוכרת כאחת מרשתות הקייטרינג המובילות בארץ בכל הנוגע לתחום שולחנות השוק. השולחנות שלנו עמוסים בכל טוב בהתאם לדרישות שלכם – הלקוחות שלנו. תוכלו לבחור ב-שולחן שוק בשרי, שולחן שוק המבורגר, מוצרים חלביים, קינוחים ומה לא. השולחנות שלנו מתומחרים בצורה הוגנת, והלקוחות מעידים שהחוויה הכוללת – טיב ואיכות האוכל, השירות והמחירים – יוצרים מגדר הרגיל.