שולחן שוק פרווה

שולחן שוק פרווה

שולחן שוק פרווה הוא אופציה נהדרת לאירועים שבהם חשוב לנו שהאוכל יהיה פרווה. בשולחן שוק פרווה תוכלו להנות מכל היתרונות שיש לשולחן שוק רגיל כמו אוכל טרי, אסתטיקה והגשה אטרקטיבית, וכל זה ייעשה כאשר המזון שיהיה על גבי השולחן הוא פרווה. שולחן כזה יכול להיות באירוע בפני עצמו או כתוספת למי שלא מעוניין באוכל בשרי או חלבי.

 

 

מהו שולחן שוק?

"שולחן שוק" הוא אופן הגשה טרנדי ועכשווי באירועים שונים. זוהי בעצם פריסה של כל המאכלים המוגשים על שולחן ללא כלי הגשה (אך עם מפה – אל דאגה!) באופן שמזכיר שוק חי והומה. כל סועד יכול לגשת בעצמו לשולחן ולהגיש לעצמו בגישת "אכול כפי יכולתך".

שולחן שוק הוא אופציה מומלצת במיוחד באירועים שבהם נושבת רוח צעירה, אירועים שבהם לשולחן האוכל המרכזי יש משמעות חברתית בחיבורים בין כלל האורחים. כיוון ששולחן שוק הוא שיטת אירוח שמתאימה למגוון אירועים, ישנם לקוחות שמתחברים לסוגים שונים שלו: יש שירצו בשרי ויש שיעדיפו שולחן שוק פרווה אותו נתאר כעת, יש שיאהבו מתוקים ויש שבכלל ירצו מלא חטיפים.

שולחן שוק פרווה של Meat Catering

"meat catering" מציגים שולחנות שוק מסוגים שונים, כולל שולחן שוק פרווה. האסתטיקה והנראות שהם חלק ניכר מהעיצוב של קונספט "שולחנות שוק" הם נר לרגליהם, כפי שתוכלו להתרשם משיטוט באתר.

אמנם, שולחנות שוק מוכרים לרוב בתור שולחנות בשריים, אך מיט קייטרינג יודעים להציע אופציות של שולחנות שוק פרווה מרעננים ומשובחים – ממש כפי שנפרט כעת.

מה אנחנו מציעים בתפריט?

  • אופציה ראשונה היא שולחן שוק פלאפל, בשורה מצוינת לחובבי המאכל המסורתי שמחפשים שולחן שוק פרווה ומשביע. פלאפל מהווה מנה עיקרית לארוחה שמתאימה גם לצמחונים, או למי שהגיע לאירוע בלי תיאבון ענק. לצד הפלאפל נפרסים מגוון רחב של סלטים וממרחים, שיהיו כל כך טובים שהאורחים שלכם יחסלו את כל הכבודה שעל השולחן בתוך דקות.
  • אופציה נוספת היא שולחן שוק מתוקים, בחירה מעולה ומפנקת לאירועים ילדותיים יותר כגון בת מצווה או מסיבת יום הולדת. בשולחן המתוקים תמצאו מגוון של ממתקים, שוקולדים ועוגות.
  • אם אתם מהזן הטבעי, המחובר לטבע ולשורשים, ומתעניינים בשולחן שוק פרווה, וודאי יעניין אתכם לשמוע על שולחן שוק פירות. סוד הקסם בפירות הוא אופן הסידור שלהן, עם התחשבות מדוקדקת בצבע, בצורה ובגודל של כל פרי ואף באופן החיתוך. שולחן שוק פירות שמעוצב נכון ומתוכנן היטב על ידי אנשים מנוסים, יספק מחזה מרהיב ומפצה מאין כמוהו. הסועד יוכל להרגיש סחרור קל ונעים מהמגוון הרחב והצבעוני שלפניו, ואולי אפילו יסכים לטעום מאיזה פראי חדש. אופציה מצוינת אם אתם הורים עייפים שרוצים להרגיל את ילדיכם המפונקים לאכול יותר פירות.
  • אופציה רביעית ואחרונה של שולחן שוק פרווה היא שולחן שוק חטיפים. שולחן עמוס בכל טוב של חטיפים, מדוריטוס ועד במבה, מביסלי ועד אפרופו. מושלם לסיום אירועים כמו מנגל משפחתי או מסיבת רווקות.

טווח המחירים של שולחן שוק פרווה

כמו בכל הזמנה של אוכל לאירוע, אחת השאלות הכי חשובות היא כמה יעלה לנו האוכל. בשולחן שוק לשאלה הזו אין תשובה ברורה, כיון שהיא תלויה באיכות האוכל שאותו תבחרו לשולחן, מספר האורחים וכמובן המיקום של האירוע. בדרך כלל טווח המחירים נע בין קצת פחות מ100 ₪ לאדם בשולחנות פשוטים, ועד ל200 ₪ לאדם עבור שולחנות שוק יוקרתיים. קחו בחשבון שהמחיר לפי סועד יכול להשתנות אם האירוע הוא במקום רחוק או בשעה חריגה. בנוסף, בקשות מיוחדות ביחס לשולחן יכולות אף הן להעלות את המחיר.

טיפים לבחירת שולחן שוק פרווה

יש כמה קריטריונים שעליכם לבדוק לפני שתזמינו שולחן שוק פרווה והם:

  • איכות האוכל: הקריטריון הראשון שאתם צריכים לבדוק הוא כמובן איכות האוכל שאותו תקבלו בשולחן. גם אם המחיר יהיה קצת יותר גבוה, על האיכות של האוכל לא כדאי להתפשר.
  • טריות האוכל: אחד היתרונות שיש בשולחן שוק על פני אפשרויות הסעדה אחרות הוא הטריות של האוכל. גם כאן עליכם לדרוש אוכל טרי כדי לנצל את היתרון המרכזי של שולחן השוק.
  • מחיר: בכל אירוע, התקציב שיש לנו הוא הנתון המשפיע ביותר. גם בבחירה של שולחן שוק עליכם לבחור שולחן שעומד במגבלות התקציב שלכם.
  • אופן העיצוב: בשולחן שוק הוויזואליה משחקת תפקיד מרכזי. עליכם להחליט מראש מה בדיוק הייתם רוצים שהשולחן ישדר, ולראות האם שולחן השוק שאתם מזמינים לאירוע שלכם הוא כזה שיכול להיראות כך.
  • כשרות: אם יש לכם אורחים שומרי כשרות, סביר להניח שהייתם רוצים לראות אותם נהנים באירוע שלכם. לצורך זה עליכם לדאוג לשולחן שוק שמגיע עם תעודת כשרות.

 

הזמנת שולחן שוק עושים רק עם Meat Catering

לא סתם נחשב קייטרינג מיט-קייטרינג לכוכב עולה בתחום שולחנות השוק. כפי שניתן לראות בתמונות, הקייטרינג מספק שולחנות שוק טריים, איכותיים, טעימים, ומעוצבים היטב. בניגוד לשמו – מיט-קייטרינג, קיימות אופציות נהדרות לשולחנות שוק פרווה – שולחן שוק פלאפל, מתוקים, חטיפים, פירות ומה לא. לקייטרינג של החברה תעודת כשרות (כאשר ניתן לברר טלפונית בנוגע לכשרות הרב מחפוד), כדי להתאים גם לאוכלוסיות דתיות. ההמלצה שלנו היא להיכנס לאתר, לעיין בכל האופציות, להזיל ריר מכל התמונות היפהפיות. כשאתם באתר, שימו לב שאתם לא מפספסים את האופציות המגוונות של שולחן שוק פרווה.

בתיאבון!