שולחן שוק מקסיקני

חוויית הטעמים המקסיקנית היא עולם שלם שרבים מהישראלים אוהבים לחוות בין במסעדות המתמחות בכך, ובין אם סתם בדוכני רחוב נגישים. לצד אלו, רבים רואים לנכון (ובצדק) לשלב את המטבח המקסיקני גם כחלק מאירועים שונים, אך לא יודעים כיצד להביא זאת לידי ביטוי. ובכן בדיוק לשם כך, הכנו עבורכם ב-Meat Catering שולחן שוק מקסיקני שיעניק לכם את האירוע המושלם. רוצים לשמוע עוד? בואו נתחיל!

מה בתפריט: הכירו את שולחן השוק המקסיקני של Meat Catering

שולחן שוק הוא למעשה שולחן שמציע הגשה ייחודית וססגונית של אוכל כזה או אחר בהתאם לצורך. על תכליתו של שולחן השוק המקסיקני בפרט אין צורך לפרט שכן ניתן להבין זאת לפי השם שלו, ולכן נפתח ישר במרכיבים של השולחן, כפי שתוכלו למצוא אותם אצלנו ב-Meat Catering.

  • מנה עיקרית – המנה העיקרית בשולחן שוק שכזה יכולה להיות מורכבת ממגוון מנות טעימות וססגוניות מהמטבח המקסיקני כגון טאקו, בשר טחון מתובל, טורטיות, בוריטו, מנות בשר שונות המאפיינות את המטבח ועוד (כמובן שבמידת הצורך גם טבעונים וצמחונים מקבלים מענה אידיאלי).
  • תוספות – לצד הבשר והמנה העיקרית, כמובן שישנן אפשרויות רבות של תוספות, מטבלים, סלטים וממרחים שונים כגון גוואקמולי, סלסה, סלט ירקות מקסיקני, סלטים חריפים וכדומה.
  • נשנושים – גם הנשנושים המקסיקנים יכולים לבוא לידי ביטוי עם קינוחים כגון צ'וריסו, לצד נשנושים מלוחים לבקשתכם לרבות נאצ'וס ועוד. כמובן שלצד כל אלה תמיד תוכלו לבקש מאיתנו להוסיף אלמנטים נוספים לבקשתכם.

אירועים אליהם מומלץ להזמין שולחן שוק מקסיקני

אז באילו אירועים נהוג או מומלץ להזמין שולחן שוק מקסיקני? ובכן כמו כל שולחן שוק אחר, גם כאן תוכלו להזמין את שולחן השוק מתי שרק תרצו. יחד עם זאת, תמיד יש מקרים נפוצים יותר בהם נוכל לראות שולחן שוק מקסיקני יוצא לפעולה ביניהם אירועי צהריים שונים, מסיבות בריכה, חגיגות סוף שנה, כנסים כאלה ואחרים, ימי הולדת לילדים ולמבוגרים כאחד ועוד. כך או כך, לא מדובר בעוד סתם הגשת אוכל, אלא בהגשה ססגונית ומעוצבת, שתוסיף טעם וצבע לאירוע שלכם, ותהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת עוד יותר.

כמה עולה שולחן שוק לאירועים?

עלויות של שולחנות שוק נקבעות בהתאם למגוון פרמטרים, ביניהם פרמטר אחד מרכזי והוא כמות הסועדים שעתידים להנות מהחוויה. אי לכך, כאשר נשאלת השאלה "כמה עולה שולחן שוק מקסיקני?", לא ניתן לתת לה מענה כללי, אלא מענה אינדיבידואלי בהתאם לצורך כזה או אחר.

באופן כללי, טווח המחירים של שולחן שוק מקסיקני נע בין כ-70 ל-100 ש"ח לסועד, כאשר היחס בין הסועדים למחיר הוא כזה: ככל שכמות הסועדים גדולה יותר המחיר נמוך יותר, וככל שכמות הסועדים קטנה יותר כך המחיר בהתאם. כמו כן, לעניין הסועדים מצטרפים גם קריטריונים נוספים לרבות מיקום ומועד האירוע, מרכיביו השונים של שולחן השוק, בקשות מיוחדות במידה ויש כאלו וכו'.

למה לבחור ב-Meat Catering לאירוע הבא שלכם?

הרצון להביא שולחן שוק מקסיקני לאירוע הוא לא צורך שכיח מאוד, ולכן עד שעולה צורך שכזה, חשוב לבצע אותו ולהוציא אותו לפועל על הצד הטוב ביותר. אצלנו ב-Meat Catering, תוכלו למצוא שולחנות שוק מקסיקניים ובכלל שולחנות שוק ברמה הגבוהה ביותר! לצד שירותיות גבוהה ויחס אישי ללקוח, אנחנו מספקים לכם אוכל טרי וטעים, מחירים משתלמים ונוחים וחווייה בלתי נשכחת שתבוא לידי ביטוי בשולחן עמוס בכל טוב ומעוצב בצורה בלתי רגילה. כל זאת ועוד, אנחנו מציעים כמובן שירות כשר בהשגחת הרב מחפוד, שיאפשר לכם ולכל האורחים שלכם להנות מהאוכל ללא חשש מעניין זה.

אז אם אתם מעוניינים בשולחן שוק ברמה הכי גבוהה שיש, צרו איתנו קשר עוד היום ואנחנו כבר נדאג להכל. נתראה!

קטגוריות נוספות