שולחן שוק שווארמה

שולחן שוק שווארמה

כל אירוע באשר הוא, החל מאירוע מצווה ועד לכנסים רשמיים, לא יכול להרשות לעצמו שלא לכלול דברי מאכל שונים עבור האורחים. כאשר מדובר בצורך לדאוג לאוכל עבור האורחים ובו בזמן גם לשמור על עיצוב יפה ומרהיב של האירוע, רבים מוצאים את הפתרון בשולחנות שוק. אחד משולחנות השוק הנפוצים היום, כפי שתוכלו למצוא אצלנו ב-Meat Catering, הוא שולחן שוק שווארמה. אז במה בדיוק מדובר ואיך שולחן שוק אחד יכול להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח? בואו נבין ביחד!

מה זה שולחן שוק שווארמה?

שולחן שוק הוא למעשה דרך עיצובים וססגונית לסדר את האוכל באירוע שלכם. ישנם סוגים רבים של שולחנות שוק כפי שתוכלו לראות בהמשך, אך כאשר מדובר על שולחן שוק בשרי, מדובר בפועל על שולחן ארוך, אשר עליו מסודרים בצורה יוצאת מן הכלל מגוון מאכלים מעולם השווארמה כגון לחמניות, לאפות, סוגי שווארמה שונים, ירקות, רטבים, נשנושי צד כגון צ'יפס ועוד.

כך למעשה, ניתן להגיש את אותו האוכל, רק בצורה אטרקטיבית ששומרת על עיצוב מושלם, והופכת את חוויית האורחים לבלתי נשכח.

למה לא בופה רגיל? כל היתרונות של שולחנות שוק שווארמה

אם נהייה כנים, רבים מכם ודאי תוהים לעצמם "למה לי לטרוח ולהביא שולחן שוק אם אני יכול לעשות סתם בופה רגיל?". אז אמנם גם בופה רגיל זה רעיון נחמד, אך לשם כך הבאנו לפניכם כמה מהיתרונות הבולטים של שולחן שוק שווארמה.

  1. נגישות מעוצבת – כאמור, היתרון הבולט ביותר של שולחן שוק באופן כללי הוא עניין העיצוב. יתרה מזאת, עיצוב האוכל על השולחן, הופך את פריטי המזון לנגישים יותר, ובכך האורחים נהנים מנוחות בהגשה ובאכילה.
  2. אוכל טעים – שולחן שוק מאפשר לכם להגיש באירוע שלכם אוכל טעים שכולם אוהבים. זאת, בהרכבה אישית שלכם, ובבניית תפריט שמותאם לרצון שלכם ולאופי האירוע, האורחים, המקום וכו'.
  3. ראש שקט – Meat Catering מתמחים בהכנת שולחנות שוק. כך, אתם יכולים לדאוג להכנת האירוע עצמו בראש שקט, ללא דאגות מיותרות מתחום האוכל וההגשה.
  4. חוויה מעולם אחר – מעבר לאוכל עצמו המוגש בשולחן, מדובר על חוויה לא שגרתית שמוגשת יחד איתו. הצבעים, הסדר והאטרקטיביות בשולחן השוק, הופכים את החוויה לבלתי רגילה עבור האורחים.

איפה אפשר למצוא שולחן שוק שווארמה ואילו סוגי שולחנות שוק קיימים?

לאחר שהכרנו מהו שולחן שוק שווארמה דיי לעומק, כעת אפשר להמשיך הלאה לעניין הבא, הלא הוא סוגי שולחנות השוק השונים. אם כן, את סוגי השולחנות השונים ניתן לחלק ל-2 קטגוריות והן סוגי שולחנות לפי אירוע וסוגי שולחנות לפי האוכל המוגש עליהם.

איפה אפשר למצוא שולחן שוק?

ובכן באופן כללי שולחן שוק יכול לקחת חלק בכל אירוע באשר הוא. בפירוט מעט יותר מורחב, מדובר על כל אירוע אשר מעוניין להגיש לאורחים שלו אוכל משביע ומזין, שגם מושך את העין:

  • ימי הולדת
  • אירוע בר או בת מצווה
  • כנסים ואירועי חברה שונים
  • שולחנות בופה בחתונה או בשבתות חתן

כל אלו רק פותחים את רשימת האירועים והמקומות בהם תוכלו למצוא שולחן שוק, ואליהם תוכלו להזמין אחד כזה במידת הצורך.

אילו סוגי אוכל ניתן למצוא בשולחנות שוק?

שולחן שוק ההמבורגרים שלנו מציע מגוון עשיר של אפשרויות, כולל המבורגר קלאסי, המבורגר עוף, והמבורגר טבעוני מפטריות פורטובלו. לצדו, שולחן שוק שניצלים מפנק עם שניצל עוף קלאסי, שניצל בציפוי שומשום, שניצל תירס ועוד.

שולחן שוק מטוגנים מוסיף טעמים פריכים עם צ'יפס, טבעות בצל, כרובית מטוגנת, ופלפלים ממולאים מטוגנים. לקינוח, שולחן שוק מתוקים מציע מבחר עוגיות, פירות טריים, ופאי תפוחים פרווה. ולבסוף, שולחן שוק פלאפל מביא טעם מקומי אותנטי עם כדורי פלאפל טריים, פיתות, סלט ירקות קצוץ, טחינה, וחמוצים מגוונים. כל שולחן מציע חוויה קולינרית ייחודית וטעימה, ללא מוצרי חלב, שתעשיר את האירוע שלכם.

עם הארנק פתוח: כמה עולה שולחן שוק שווארמה?

ומה באשר למחיר? אז כאשר מדובר על שולחן שוק שווארמה, בטח בימים אלו של יוקר מחייה גבוה, כל הוצאה צריכה להיות מחושבת ולכן עניין המחיר הוא עניין לא קטן. ובכן אצלנו ב-Meat Catering אנחנו מתחייבים למחיר שולחן שוק שווארמה נוח לכל כיס, אשר מותאם ללקוח בהתאם לצורך שלו, לכמות הסועדים, כמות האלמנטים אותם הוא רוצה להגיש על שולחן השוק ועוד. אי לכך, ומאחר שכל אירוע זקוק לשולחן שוק מעט שונה, המחיר אינו קבוע וחד משמעי, אלא נקבע בהתאם למקרה הפרטי.

נציין בכל זאת שהמחירים של שולחנות השוק שלנו נקבעים לפי סועד, כאשר טווח המחירים מתחיל מכ-100 ש"ח לסועד, וככל שכמות הסועדים גדולה יותר, כך גם המחיר קטן בהתאמה ובהתאם לצורך. על מנת לקבל מחיר מדויק לאירוע שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר על מנת שנספק לכם הצעת מחיר אינדיבידואלית.

איך בוחרים מטבח מנצח להכנת שולחן שוק?

אז אם אתם מעוניינים בשולחן שוק שווארמה לאירוע שלכם, כדאי שתבחרו את המטבח הטוב ביותר לביצוע המשימה. איך בוחרים מטבח איכותי? ממש כך:

  • מסתכלים על הרזומה. מה הוותק של המטבח או חברת הקייטרינג, אילו שירותים הם סיפקו בעבר, מה ההתמחות שלהם וכדומה.
  • שואלים אנשים שכבר קיבלו את השירות. חפשו אחר המלצות וחוות דעת שונות באשר לשירות אותו מספקת חברת הקייטרינג.
  • בודקים מהם השירותים אותם אתם יכולים לקבל. במידה שאתם מעוניינים בכשרות מסוימת, רוצים משהו מיוחד בשולחן השוק שלכם, זקוקים לכמות רבה מאוד של סועדים וכדומה.
  • מתקשרים, מדברים ומתרשמים. חשוב מאוד ליצור קשר עם חברת הקייטרינג על מנת להתרשם באופן אישי ממה יש להם להציע.

Meat Catering: שולחנות שוק עם אהבה לכל אירוע

Meat Catering מהווה את אחת מחברות הקייטרינג המובילות בארץ בתחום הקייטרינג בכלל, ועולם שולחנות השוק בפרט. עם כשרות למהדרין ומגוון רחב של סוגי שולחנות שוק, אנחנו מציעים לכל מי שמעוניין בכך שולחן שוק שווארמה איכותי, טעים וססגוני. זאת כמובן, לצד שירות אדיב ומקצועי, שיספק לכם את החוויה הטובה ביותר בתור בעלי האירוע.

רוצים לשמוע עוד עלינו ועל שולחנות השוק שלנו? למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום ותוכלו להנות מחוויה בלתי נשכחת גם באירוע שלכם!