שולחן שוק פירות

שולחן שוק פירות: כל מה שרציתם לדעת

אחד משולחנות השוק היפים והמרהיבים ביותר הוא דווקא שולחן השוק הטבעי, אשר מורכב אך ורק מפירות. אצלנו ב-Meat Catering תוכלו למצוא שולחן שוק פירות מעוצב ומרהיב, שמכיל את מגוון פירות העונה בטריות גבוהה, שיהפכו את האירוע שלכם לחוויה מתוקה וטעימה. אבל רגע, מה זה בכלל שולחן שוק פירות, אילו פירות יש בשולחן הזה, כמה זה עולה ולמי ומתי זה מתאים בדיוק? אל דאגה, על כל זאת ועוד נדבר ממש עכשיו. קדימה, בואו נתחיל!

שולחן שוק פירות? מה זה בכלל אומר?

למי מכם שלא מכיר את האלמנט הטעים והעיצובי שהופך אירועים לחוויות טעימות ומרהיבות, בואו נסביר רגע מהו בכלל שולחן שוק, ובפרט שולחן שוק פירות. אם כן, מדובר למעשה על שולחן אשר עליו מסודרים מאכלים שונים בהתאם לבקשת הלקוח. העניין המהותי בשולחנות השוק, הוא האופן שבו האוכל מסודר עליהם, כן מדובר בפריסת האוכל על גבי השולחן, ממש כמו בסטה בשוק, לפי סוג האוכל, הצבע שלו, חשיבות שלו בקונספט הכללי של השולחן וכדומה.

כאשר מדובר על שולחן פירות בפרט, מדובר למעשה על שולחן המכיל מגוון רחב של פירות טעימים, טריים ומתוקים, שמסודרים לפי צבע, וכל שנותר הוא רק להגיע לשולחן ולחטוף את הפרי האהוב עליכם.

האם שולחן שוק פירות מתאים בכלל לאירוע שלי?

אז לאילו אירועים בדיוק מתאים שולחן פירות מעוצב וטעים? ובכן באופן כללי כל בעל אירוע באשר הוא, אשר רואה לנכון להזמין שולחן שוק מסוג זה עבור האורחים באירוע שלו, יכול לעשות כך. עם זאת, ברוב המקרים נוכל למצוא את שולחנות הפירות ב-3 סוגים עיקריים של אירועים:

  • קינוח – כל אירוע אשר מעוניין בקינוח מרענן, בין אם מדובר על חתונה ובין אם על יום הולדת או אפילו אירוע חברה, יכול למצוא את שולחן הפירות כפתרון מתוק ומושלם.
  • אירועים קיציים – אירוע קיץ שונים, ימי בריכה, ימי הולדת בקיץ, אירועים על חוף הים וכדומה, יכולים להנות בהחלט משולחן שוק שמגיש את מיטב פירות העונה המרעננים.
  • נשנוש קל – אירועים אשר מעוניינים להגיש לאורחים נשנוש קל במהלך קבלת הפנים או אפילו במהלך האירוע כולו, בהחלט יכולים למצוא מענה מושלם על ידי הזמנת שולחן שוק עם פירות יפים ומרווים.

כמה עולה שולחן פירות לאירוע?

אחד הנושאים שוודאי מטרידים רבים מכם, ובצדק, הוא כמובן עניין המחיר. הרי אם נהייה כנים עם עצמנו, להזמין שולחן שוק זה מושלם, אבל לא תמיד בכל מחיר. אז כמה עולה שולחן שוק פירות? ובכן המחיר בסופו של יום הוא עניין אינדיבידואלי בהתאם לאירוע האישי שלכם, והוא נקבע בהתאם לפרמטרים שונים כגון כמות סועדים, כמות וסוג הפירות וכדומה.

באופן כללי, שולחן שוק מסוג זה כמו גם שולחנות שוק אחרים, מתחיל במחיר התחלתי של כ-100 ש"ח לסועד, וככל שכמות הסועדים גדלה, כך המחיר יורד ולהיפך. כך או כך, אם אתם מעוניינים בשולחן פירות לאירוע שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג לשלוח לכם הצעת מחיר אטרקטיבית בהתאמה אישית.

הקסם מתחיל בשולחן: מה כל כך מיוחד בשולחן שוק פירות?

אם לא הבנתם עד כה מדוע שולחן שוק פירות הוא כל כך מיוחד וייחודי, תנו לנו להסביר לכם את זה קצת יותר בפירוט, ולהציג בפניכם מספר יתרונות ותכונות משמעותיות שיש לשולחן שוק באופן כללי, ובפרט שולחן שוק פירותי.

  • עיצוב לא מהעולם הזה – כאשר מדובר על שולחן שוק, מעבור לאוכל עצמו מדובר על אלמנט עיצובי מרהיב ומושך באירוע. זאת על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפירות, אשר מאופיינים במגוון צבעים וטעמים, המאפשרים עיצוב מגניב עוד יותר.
  • טעים, בריא, מזין – שולחן שוק עם פירות, מתאפיין גם כן בבריאותו ובעובדה שהוא מזין ומרווה את האורחים. כך, בתור בעלי האירוע אתם יכולים לספק להם נשנוש קל וטעים, שירענן אותם ולא יעייף אותם יתר על המידה.
  • קהל יעד נרחב – בניגוד למאכלים אחרים, אשר קהל היעד שלהם עלול להיות בעייתי מטעמי כשרות, צמחונות וכדומה, תחום הפירות מדבר לכולם, טעים לכולם, ומיועד לכל הגילאים, מקטן ועד גדול.

כל מה שחשוב לדעת לפני שמזמינים שולחן פירות

רגע לפני שאתם רצים להזמין שולחן פירות, ישנם מספר דברים שחשוב שתדעו בדבר ההזמנה עצמה:

  1. חשוב לשים לב ממי אתם מזמינים – בדקו אחר המלצות וחוות דעת אודות הקייטרינג אותו אתם מזמינים, במידת הצורך בדקו ענייני כשרות, וודאו כי מדובר במקום אמין ואיכותי, שיספק לכם פירות טריים.
  2. בדקו האם הקייטרינג יכול לספק לכם מענה – לעיתים ישנם אירועים שזקוקים לשולחן שוק ייחודי, אשר לא ניתן לספק לו מענה בכל מקום.
  3. רכזו את כל המידע על האירוע שלכם – על מנת לקבל הצעת מחיר רלוונטית ושירות מדויק ומהיר, מומלץ להיסגר על הפרטים היבשים טרם הזמנת השולחן עצמו. פרטים אלו כוללים את כמות האורחים, סוג וכמות הפירות הרצויים, מיקום האירוע וכדומה.

שולחנות שוק ברמה הגבוהה ביותר רק עם Meat Catering!

אז אם החלטתם שאתם מעוניינים להזמין שולחן שוק פירות לאירוע הבא שלכם, או שאולי אתם מתלבטים ורוצים לשמוע עוד קצת על עולם שולחנות השוק לפני שאתם מקבלים החלטה, אנחנו ב-Meat Catering כאן לשירותכם. מלבד שולחנות שוק פירות, תוכלו למצוא אצלנו גם שולחנות שוק בשריים, שווארמה, שניצלים, מטוגנים, פלאפל ואף שולחנות שוק מתוקים.

אנחנו מזמינים אתכם להנות מאוכל טעים, טרי, מזין וברמה הגבוהה ביותר שיש. זאת כמובן, לצד שירות אדיב, נעים ומקצועי, שיהפוך לכם את נושא האוכל באירוע לראש שקט ורגוע, ללא דאגות. אז קדימה, למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום ואנחנו כבר נדאג לאירוע הבא שלכם!

שאלות ותשובות

שולחן שוק פירות מבוסס כולו על טהרת הפירות – ומבטיח תשובה צבעונית ומרעננת לכל חובבי הפרי, ובה בעת מציע סידור ססגוני שמלטף את העין והנשמה. שלל פירות העונה משובצים יחד זה לצד זה, בקומבינציות מרהיבות, בלי להחסיר פרי. אם זה בקיץ, הרי מדובר בשפע שלא נגמר: אבטיחים, מלונים, שסק, דובדבנים, אפרסקים, ענבים מכל הסוגים, אננס, ליצ'י, מנגו, משמשים, נקטרינה, פטל, פפאיה, סברס, בננות, תפוחי עץ, תפוזים, ולצידם פיצוחים מכל הסוגים. מצד השתייה – מדובר במשקאות הפירות המרווים מוסיפי הצבע והאווירה.

למי שלא רוצה להסתבך עם בשר וחלב, או עם אורחים שאינם אוכלי בשר, או שהם רגישים ללקטוז, או לגלוטן – שולחן פירות הוא הפתרון האולטימטיבי. הפירות המתוקים והטעימים מציעים שפע אינסופי שיענה על כל טעם, ומה שבדרך כלל הוא קינוח אדיר יכול להפוך למנה העיקרית בלי בעיה. מעבר לכך, הפירות עשירים בערכים תזונתיים גבוהים ומכילים שפע של מינרלים, ויטמינים, סיבים תזונתיים ותרכובות נוגדות חמצון התורמות לבריאות כלי הדם ומערכת השרירים, לשמירה על האנרגיה ולהאטת ההזדקנות. הם מומלצים במיוחד לבני נוער כמעוררי אנרגיה מיידיים, ולצד זאת הם מכילים אחוז גבוה של מים – אידיאלי לימי הקיץ החמים.

הארגון של שולחן הפירות אינו דורש הכנות מרובות וכלים מיוחדים, ולפיכך הוא גם זול בהרבה משולחן שוק רגיל הכולל מאכלים בשריים, בצקים, סלטים, קינוחים, ועוד.

היות שהפירות מתאימים לכולם, בכל גיל ולכל העדפה קולינרית, הרי שהוא יכול להוות פתרון מצוין במקום כאבי הראש הכרוכים בהכנת שולחן שוק רגיל. את הפירות כולם אוהבים ומעריכים.

שולחן שוק פירות מטבעו מתאים במיוחד לאירועי חוץ (כולל אירוע חגיגי על חוף הים), ודאי בקיץ שבו הם ממלאים את השווקים בכל המינים והגוונים ומצויים בשפע. הוא יכול להתאים לאירועים קלילים יותר וממושכים פחות, קלאסי לטבעונים ולצמחונים ולפיכך מתאים לכינוסים מקצועיים של מטפלים אלטרנטיביים, לסדנאות רוחניות, וכדומה. כמתאים לעונת הקיץ הוא כמובן התשובה הנהדרת לחגיגת ימי הולדת בעונה זו. מובן ששולחן זה יכול להתאים גם כסגירת פינה באירוע מהודר, כדי להוות איזון למנות הרגילות.

המחיר נקבע בהתאם למספר האורחים. יש לו יתרון גדול אחד – הוא יכול לחסוך לכם הרבה כסף (אין מלצרים) ובלבול מוח. מחירים ממוצעים:

20-10 איש – מ-100 שקל לראש

40-20 איש – מ-90 שקל לראש

100-40 איש – מ-70 שקל לראש

מעל 100 איש – בדרך כלל מחיר גלובלי בהתאמה אישית.

חברת Meat Catering מציעה שלל שולחנות שוק מכל הסוגים, כולל מאכלי שף כשרים למהדרין (בהשגחת הרב מחפוד) ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר, מחומרי הגלם הטריים ביותר ובמחירים הטובים ביותר בשוק.

Meat Catering מבטיחה לכם שילוב מנצח של אהבה אמיתית לבישול ומקצוענות חסרת פשרות של צוות השפים שמשקיע את כל כישרונו ותשוקתו כדי ליצור תפריטים מגוונים ומרהיבים, כדי להגיש לכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת, ולא פחות חשוב – שירות מקצועי ואדיב לאורך כל הדרך, במטרה להתאים לכל אורח את התפריט על פי טעמו ותקציבו, ולהבטיח שהאירוע יתנהל לכל אורכו בצורה חלקה ומושלמת.

אז עם שולחן השוק מלא הפירות של Meat Catering – את האירוע שלכם האורחים לא ישכחו, זה בטוח.

לפרטים על התפריטים, קבלת המחיר הכי משתלם בשוק והזמנות: 077-8049560. אנחנו יושבים בתל אביב – תגיעו, הקפה עלינו

 

קטגוריות נוספות