שולחן שוק על האש

שולחן שוק על האש

מי מאיתנו לא אוהב לעשות על האש? הריח, האווירה, הטעמים והחגיגה – כל אלה הופכים את הארוחה לכיפית ומהנה במיוחד. אבל יחד עם זאת, תמיד יש את האחד שצריך לעמוד על המנגל, להגיש לכולם ולהתעסק עם הבשרים וכך להפסיד את החגיגות בצורה כזו או אחרת. אז איך פותרים את הבעיה הזאת? פשוט מאוד, עם שולחן שוק על האש של Meat Catering. למה זה הפתרון המושלם? המשיכו לקרוא ותגלו בעצמכם!

שולחן שוק: מה זה בכלל אומר?

שולחן שוק הוא למעשה צורת הגשה של אוכל, שמתאימה למגוון עצום של אירועים כמו ימי הולדת, חגיגות מצווה, אירועים עסקיים, מסיבות שונות ועוד. בשולחן שוק האוכל הרצוי מוגש על שולחן ארוך בצורה ססגונית, מעוצבת ונגישה לאורחים, ממש כמו בסטה בשוק. באשר לשולחן שוק על האש, אתם כבר ודאי יכולים לנחש לבד כי מדובר בהגשת אוכל לשולחן שמגיע ישירות מהמנגל.

למה כדאי לבחור בשולחן שוק על האש לאירוע שלכם?

על האש הוא סמל לאומי של חגיגה והנאה במדינה שלנו. בין אם זה האווירה, הריח וכמובן הטעם של האוכל, מדובר באירוע שלם בפני עצמו. לכן, אם יש לכם אירוע כזה או אחר שאתם מעוניינים להכניס אליו קצת צבע, ססגוניות וכמובן אוכל טעים ואיכותי, שולחן שוק על האש יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם. כאמור, לא מדובר רק באוכל עצמו, אלא בהגשה מעניינת ועיצובית, שתוסיף טוויסט לא קטן לאירוע שלכם.

הכירו את התפריט שלנו: כל מה שתוכלו למצוא בשולחן שוק

אז בואו נדבר לעניין – מה תוכלו למצוא על שולחן השוק שלנו, במידה שתרצו אחד כזה? ובכן באופן כללי כל מאכל כזה או אחר שאפשר לשים על האש, יכול להגיע לשולחן שלכם. למען הסדר הטוב, בואו נחלק את התפריט ל-3 סוגים:

  1. בשרים – כמובן שהתפריט מתחיל קודם כל בבשר. זה מתחיל במנות הבסיסיות יותר כגון פרגיות, נקניקיות, כנפיים וקבבים, ויכול להגיע גם למאכלים איכותיים ומשודרגים יותר עבור אניני הטעם ביניכם כגון סטייקים על סוגיהם השונים ובשר משובח נוסף.
  2. תוספות – אי אפשר לאכול על האש טוב בלי כמה תוספות. בהתאם, שולחן השוק יכול להכיל גם סלטים במגוון רחב, ממרחים שונים כגון חומוס, חרדל, קטשופ וכו', תוספות באיכות גבוהה יותר כגון צ'יפס, אורז ומטוגנים שונים במידת הצורך ועוד.
  3. תפריט צמחוני וטבעוני – כמובן שנדאג גם לקהל הצמחוני והטבעוני שביניכם, כאשר עבורם ניתן להגיש בשולחן גם ירקות שונים על האש כגון חציל, פלפלים, בצל, תירס ועוד, וכן תחליפי בשר שונים שיעשו את העבודה לא פחות טוב מהבשר האמיתי

בשר כשר יש? ודאי שיש!

עניין הכשרות משחק תפקיד לא קטן כאשר האוכל מגיע לעולם הבשרי. אם לא עבור בעל האירוע עצמו, אז פעמים רבות עבור הסועדים השונים שעבור חלקם מדובר בגורם בעל ערך לא קטן. אי לכך, אנחנו ב-Meat Catering דואגים להביא לכם אך ורק בשר כשר למהדרין בהשגחת הרב מחפוד, כך שלא אתם, בעלי האירוע, ולא אף אחד מהאורחים שלכם, יחשוש לאכול או חלילה לא יוכל לעשות זאת.

כמה עולה שולחן שוק על האש?

רגע לפני הסוף, אי אפשר להתעלם כמובן מעניין המחיר שודאי מעסיק רבים מכם. אז כמה עולה שולחן שוק על האש? ובכן מאחר ששולחנות שוק באופן כללי מתומחרים בהתאם לצורך הספציפי בכל פעם, לא מדובר במחיר מדויק עבור שולחן שוק על האש, אלא בטווח מחירים. טווח המחירים נע בין 60 ל-100 ש"ח לסועד בממוצע, ומשתנה כמובן בהתאם לכמות הסועדים, גודל השולחן, כמות וסוג האוכל, בקשות אישיות מיוחדות וכדומה.

Meat Catering לאירוע שלכם: הבחירה החכמה והטעימה ביותר

Meat Catering מביאים לכם את שולחנות השוק האיכותיים ביותר! מלבד מגוון רחב של אוכל, בשרים ותוספות, תוכלו למצוא אצלנו שירות ברמה גבוהה, שירות אישי, אדיב ומקצועי, שיגרום לאורחים שלכם ליהנות מכל רגע. כמו כן כאמור, כלל האוכל שמוגש הינו כשר למהדרין, וכן ניתן לכם במחירים משתלמים ונוחים מאוד.

כל אלה, מצטרפים לאוכל טרי וטעים, שנעשה בצורה הטובה ביותר, ומוגש לכם על שולחן שוק על האש ססגוני, מעוצב ומרהיב. אז אם אתם רוצים לשמוע עוד, או כבר להזמין שולחן שוק על האש לאירוע הבא שלכם, צרו איתנו קשר עוד היום!

קטגוריות נוספות