שולחן שוק ל20 איש

שולחן שוק ל20 איש

שולחנות שוק מבצעים תפקיד לא קטן באירועים רבים, ועושים זאת על הצד הטוב ביותר. עם זאת, במרבית המקרים שולחנות השוק מיועדים לכמות גדולה של סועדים, אשר יכולה להגיע גם ל-100 אנשים. אז מה עושים כשיש צורך בשולחן שוק לכמה אנשים בודדים? אל דאגה, בדיוק לשם כך הכנו עבורכם שולחן שוק ל20 איש של Meat Catering, שיעשה לכם טוב על הלב גם אם אתם כמות יחסית מצומצמת של סועדים. אז קדימה, בואו נצא לדרך.

הכירו את שולחן השוק: השולחן שיעשה לכם שמח!

שולחן שוק למי מכם שלא מכיר, הוא למעשה צורת הגשה של אוכל באירועים שונים כפי שמפורט בהמשך, אשר מאפשרת לאוכל לא רק להיות טעים במיוחד, אלא גם לקחת חלק בהיבט העיצובי והדקורטיבי של האירוע. זאת כיוון ששולחנות שוק פורסים את האוכל הרלוונטי על השולחן, בצורה כזו שהוא גם נגיש יותר לאורחים וגם מסודר בדרך ססגונית ומרהיבה. ישנם סוגים שונים של שולחנות שוק כגון: שולחנות שוק המבורגר, שולחנות שוק שניצלים, שולחנות שוק מתוקים (פרווה) ועוד. 

במקום הנכון ובזמן הנכון: שולחן שוק לאירועים קטנים

שולחן שוק ל20 איש נחשב בדרך כלל לשולחן שוק קטן יחסית, אך אין זה אומר שהדבר מונע ממנו להיות שולחן מרהיב ואיכותי. אז באילו מקרים בדיוק מתאים להזמין שולחן שוק ל20 איש? בואו נראה:

  • כנסים מצומצמים – כנסים מכל סוג שהוא אשר מספר האורחים בהם מצומצם יחסית מסיבות כאלה ואחרות, בהחלט יכול למצוא את שולחן השוק כפתרון אידיאלי להסעדה קלילה או לכיבוד לאורחים.
  • פגישות עסקיות – פגישות עסקיות כוללות לרוב מספר נמוך יחסית של אנשים. במידה שמדובר על פגישה עסקית חשובה או חגיגית, בהחלט אפשר להתפנק עם שולחן שוק טעים וחגיגי.
  • ימי הולדת למשפחה או לחברים קרובים – ימי הולדת באופן כללי הם אירוע מושלם לשולחנות שוק. עם זאת, לא תמיד שולחן שוק ל20 איש יספיק לימי הולדת, ועל כן אם מדובר בחגיגה מצומצמת בהחלט תוכלו ליהנות ממנו גם שם.

מעבר לאלו כמובן, שולחן שוק ל20 איש יכול להתאים באופן כללי לכל אירוע קטן באשר הוא, לפי רצונכם.

לא רק טעים: כל היתרונות של שולחנות השוק שלנו

שולחנות השוק שלנו ב Meat Catering הם לא עוד סתם שולחנות שוק, והם מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות:

  1. כשרות – כל האוכל שלנו ובפרט הבשרים, מוגשים על סמך תעודת כשרות, ובכל אירוע נמצא במקום גם מפקח כשרות שמשגיח כי הכל מתבצע באופן כשר ותקין.
  2. טריות – כלל שולחנות השוק שלנו, על כל סוגיהם, מגישים אוכל טרי וטעים, שיגרום לכם לרצות לאכול עוד ועוד.
  3. שירותיות – שירות אדיב, נעים ומקצועי, שיספק לכם את כל מה שאתם צריכים בצורה אידיאלית.

איך למצוא שולחן שוק ל20 איש במחיר משתלם?

רגע לפני שנסיים, חשוב כמובן לדבר על עניין המחיר שכן רבים מכם ודאי תהו לעצמם כמה עולה שולחן שוק ל20 איש. ובכן באופן כללי תמחור שולחנות שוק מחושב לפי כמות סועדים, וככל שכמות הסועדים גדולה יותר, כך גם המחיר עבור סועד קטן ולהיפך. בממוצע, מחיר שולחן שוק עבור 20 סועדים עומד על כ-100 ש"ח לסועד, אך מחיר זה יכול להשתנות פעמים רבות בהתאם לצורך הספציפי שלכם.

על כן, אם אתם מעוניינים למצוא שולחן שוק ל20 איש במחיר משתלם, יהיה עליכם לשנות כל מיני גורמים המשפיעים על המחיר כגון סוג הבשרים, סוג שולחן השוק, שירות מיוחד, בקשות נוספות מיוחדות וכדומה.

Meat Catering: מגישים לכם את האוכל באהבה!

כפי שראיתם היום, שולחן שוק הוא אינו בגדר הבלתי אפשרי כלל, אך בשל כמות הסועדים המצומצמת יחסית, ייתכן שהוא ידרוש מכם קצת יותר עבודה אם אתם מעוניינים בשולחן שוק משתלם. אז אם אתם מעוניינים בכל שולחן שוק באשר הוא, בין אם שולחן שוק ל 20 איש ובין אם שולחנות שוק גדולים יותר, אנחנו ב Meat Catering כאן לרשותכם. כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ואנחנו כבר נדאג להרים לכם את האירוע לשמיים. קדימה, למה אתם מחכים?