שולחן שוק למסיבת רווקות

שולחן שוק למסיבת רווקות

אם נודה באמת, להגיע לאירוע מכל סוג שהוא ולא לראות לכל הפחות משהו קטן לנשנש, זה קצת מבאס, על אחת כמה וכמה כשמדובר במסיבות, ובפרט במסיבת רווקות. אז מה אם נגיד לכם שיש אפשרות שתוכל לא רק להציע אוכל במסיבת הרווקות, אלא גם להוסיף פן עיצובי ומרהיב? מעניין לא? אז בדיוק היום אנחנו הולכים לדבר על הדבר הזה, שנקרא –  שולחן שוק למסיבת רווקות. שולחן השוק שלנו הוא בדיוק כל מה שאתן צריכות כדי לתת למסיבת הרווקות של החברה, טעם נהדר. השולחן יהיה מלא בכל טוב, ויגרום למסיבה להשתדרג בכמה רמות. 

שולחן שוק למסיבת רווקות של Meat Catering: כל מה שאי פעם הייתם צריכים!

שולחן שוק למי מכן שלא מכירה, הוא למעשה צורת הגשת אוכל באירועים שונים, אשר פורסת את האוכל המוצע על גבי שולחן, ממש כמו בסטה בשוק. מלבד האוכל הטעים להפליא (במיוחד אצלנו ב-Meat Catering ;), שולחן שוק למסיבת רווקות מוסיף עיצוב ססגוני, צבעוני, מרהיב ומגניב לאירוע ללא יוצא מן הכלל, ולכן מומלץ במיוחד עבור כל אירוע. שימו לב – אחרי שתזמינו את שולחן השוק למסיבת הרווקות שאתן מארגנות, כבר לא תצטרכו לדאוג יותר לאוכל. השולחן יהיה גדוש במאכלים טעימים ומעוצבים היטב, בהתאם לבחירה שלכן.

אפשר לראות תפריט בבקשה? הכירו את סוגי המנות שלנו

  1. שולחנות שוק בשריים – שולחנות השוק הנפוצים והעסיסיים יותר, הם שולחנות השוק הבשריים. בשולחנות שוק אלו תוכלו למצוא שולחן שוק המבורגרים, שניצל בחלה, שולחנות שוק עם מגוון מטוגנים ואף שולחן שוק פלאפל. כמובן שלצד כל אלו, מוגשים בשולחן תוספות לבחירתכם כגון חמוצים, ירקות טריים, צ'יפס, טבעות בצל ועוד.
  2. שולחנות שוק מתוקים – לצד המלוחים, ניתן למצוא גם שולחן שוק גדוש במתוקים כגון ממתקים, חטיפים ועוד, כשהכל בעיצוב מרהיב וססגוני, שמושך את העין ומוסיף טוויסט עיצובי ייחודי לאירוע.

למה דווקא Meat Catering?

השאלה הבאה שוודאי תשאלו את עצמכן היא למה לערוך שולחן שוק דווקא עם Meat Catering. ובכן מדובר בשאלה הגיונית מאחר שבשוק הקייטרינג יש מגוון רב של חברות שמציעות שירותי שולחנות שוק, ולכן הבאנו לפניכן את התשובות הבאות:

  • שירותיות מעל הכל – קודם כל וראשית כל, אנחנו מאמינים ודוגלים בכך שהלקוח מעל הכל. לפיכך, השירות, האיכות, טריות האוכל וכל השאר הינם ברמה הגבוהה ביותר.
  • עיצוב שולחן שוק למסיבת רווקות – עיצוב שולחנות השוק שלנו מתבצעים בהתאמה אישית, ובצורה כזו שיתאימו בדיוק למסיבת הרווקות שלך. בהתאם, סוגי המאכלים, הצבעים והעיצוב עצמו נקבעים, וכל המוזמנות לאירוע יוכלו להנות מחוויה בלתי נשכחת.
  • כשרות – עבורכן ועבור האורחות במסיבת הרווקות, כל המנות מגיעות עם כשרות הרב מחפוד. כך אנחנו דואגים שכל אחת ואחת מכן תוכל ליהנות מהאירוע ללא חשש.

השקעה במידה הנכונה: כמה עולה שולחן שוק למסיבת רווקות?

רגע לפני שנסיים, אי אפשר שלא להתייחס לעניין המחיר שוודאי מעסיק לא מעט מכן. ובכן על השאלה "כמה עולה שולחן שוק למסיבת רווקות", אי אפשר לענות במדויק בצורה כזו, שכן המחיר משתנה מפעם לפעם. באופן כללי, מחיר שולחנות שוק בשריים נע בין 1,000 ל-10,000 ש"ח, כאשר המחיר המדויק נקבע בהתאם למגוון מאפיינים כגון סוג שולחן שוק, גודל שולחן השוק שנקבע על פי כמות הסועדים שעתידים לאכול ממנו, מרכיבי השולחן במידה ויש בקשות מיוחדות ועוד.

לכן, על מנת לקבל תשובה מדויקת לשאלה זו, ניתן לפנות אלינו ואנו נספק לכן הצעת מחיר מדויקת בהתאם לצורך האישי שלכן.

שולחנות שוק מזמינים רק מ- Meat Catering!

לסיכום, הקמת שולחן שוק למסיבת רווקות הוא לא תהליך קשה ומורכב. כמו כן, כשמדובר בשולחנות השוק של Meat Catering, לא רק שהתהליך פשוט, אלא גם התוצאה מרהיבה, טעימה, איכותית, והופכת כל אירוע לאירוע חוויתי ובלתי נשכח, הכולל חוויית טעמים וצבעים מגניבה.

אז איך מוסיפים שולחן שוק לאירוע שלכן? ובכן כל שעליכן לעשות הוא לייצור איתנו קשר, ואנחנו כבר נדאג לכל השאר. אז קדימה, אנחנו מחכים לכם (או כנראה לכן) בקוצר רוח!