שולחן שוק לבת מצווה

שולחן שוק לבת מצווה

בשנים האחרונות, מסיבות בת מצווה הפכו למושקעות ומרשימות יותר מתמיד. אחד המאפיינים הבולטים של מסיבות אלו הוא שולחן השוק המפנק, המציע מגוון רחב של מאכלים מפתים ומעוררי תיאבון, המוגשים בצורה אסתטית ומזמינה.

שולחן שוק לבת מצווה מהווה אטרקציה קולינרית מרכזית באירוע, המאפשרת לאורחים הצעירים ליהנות ממבחר עשיר של טעמים וניחוחות, תוך כדי יצירת אווירה קלילה וחגיגית. העיצוב המרהיב של השולחן והאפשרות לאכול ככל יכולתך, הופכים את החוויה לבלתי נשכחת ומצטלמת נפלא לרשתות החברתיות.

בשורה משמחת למשפחות שומרות הכשרות – כעת ניתן ליהנות משולחן שוק כשר למהדרין, הודות לשירותי הקייטרינג האיכותיים של Meat catering. צוות השפים המקצועי יכין עבורכם תפריט עשיר ומגוון, שיספק לחך ולעין כאחד, מבלי להתפשר על רמת הכשרות הגבוהה ביותר. שילוב מנצח זה של טעם, איכות והקפדה על כשרות, יהפוך את מסיבת בת המצווה שלכם לאירוע קסום ובלתי נשכח עבור כל המשתתפים.

למה דווקא שולחן שוק לבת מצווה?

כשמדברים על שולחן שוק, מדמיינים שפע קסום של מאכלים צבעוניים ומפתים, הפרושׂים על שולחן ענק בנדיבות אין קץ. בעבר, מסיבות בת מצווה נהגו להידמות לחתונות מפוארות, עם הגשה מסורתית של מנות מוגבלות לשולחנות אינטימיים. אולם כיום, קונספט ה"אכול ככל יכולתך" כבש בסערה את עולם האירועים, בהשראת הסגנון הנהוג בבתי מלון. הישראלים, הידועים באהבתם למזון בשפע, מיד אימצו את הטרנד הזה בחום.

גישה זו מושכת במיוחד את הצעירים, ולכן שולחן שוק לבת מצווה הופך ליותר ויותר נפוץ. האורחים הנלהבים ממלאים את צלחותיהם בכל מה שעינם חומדת, ומיד מתעדים בתמונות מרהיבות באינסטגרם וטיקטוק. השילוב הצבעוני המהמם מעורר השראה ותיאבון בקרב כל החברים, שכעת חולמים גם הם על שולחן שוק מפנק באירוע הבת מצווה או בר המצווה שלהם.

עיצוב שולחן שוק לבת מצווה: פוטוגניות היא שם המשחק

שולחן השוק, בהשראת דוכני המכירות בשווקים התוססים, הוא יצירת אמנות קולינרית מרהיבה ומסעירה. עיצובו הייחודי, עם כלי הגשה מרשימים העשויים מחומרים מגוונים כמו עץ, זכוכית, ניקל וברזל, בשילוב עם פרחים, עציצים ותאורה מיוחדת, יוצר אווירה קסומה ומלאת חיים. תוספות מפתיעות כמו קרח יבש וזיקוקים מוסיפות נופך של קסם ופלא לחוויה.

מגוון עצום של מנות מפתות, בשלל צבעים וניחוחות מעוררי תיאבון, פרוסות על השולחן בשפע, ומזמינות את האורחים הצעירים לחגוג ולהתפנק ללא הגבלה. האפשרות לטעום מכל הטוב, מבלי להמתין למלצרים, מעודדת אינטראקציה חברתית ספונטנית בין האורחים, שיכולים גם לרקוד בין ביסים.

שולחן שוק לבת מצווה הוא מחווה מושלמת לאנרגיה הבלתי נלאית ולתיאבון של הצעירים, ומציע להם חוויה קולינרית עשירה ומלהיבה שתשאיר אותם מלאי התפעלות והנאה.

שולחן שוק לבת מצווה - הפיתרון האידיאלי

חגיגת הבת מצווה היא אירוע שיא בחייה של הנערה (וכמובן גם של משפחתה, מכריה וחבריה). בעידן הרשתות החברתיות האירוע הזה גם חייב להצטלם כמה שיותר טוב. ובהתאם – גם שולחן השוק לבת מצווה הוא חלק בלתי נפרד משדרוג האירוע וממסגור החוויה לדורות.

בדרך כלל שולחן שוק מועדף כפתרון לאירועים קטנים-בינוניים, ולכן הוא קלאסי לאירועי בת מצווה. הוא מתאים במיוחד למקומות מצומצמים בגודלם, כמו אירוע בבית פרטי, אירוע בריכה, או מועדון לבני נוער.

שולחן שוק לבת מצווה יהיה מקושט בהתאם ברוח הצעירה – בובות מדליקות, נצנצים, תמונות וציורים שקשורים לבעלת השמחה, סידורי פרחים, וכמובן פינת הנשנושים שכוללת פופקורן בשלל צבעים, חטיפים, פיצוחים, זרי מרשמלו, כדורי שוקולד שנראו כלקוחים מסרטי מדע בדיוני, גלידה חופשי, ומה לא.

התפריט שלנו

התפריט מותאם לטעמים ולרצונות של כלת השמחה ומשפחתה, תוך הבטחת מגוון עשיר דיו לכל טעם ולאורחים (כולל התייחסות לסוכרתיים, רגישים ללקטוז, צמחונים וטבעונים, ועוד).

כדאי שתפריט שולחן השוק ייקבע גם לפי סוג האירוע: אם מדובר בבת מצווה למשפחה, הרי שהוא יכיל מנות מכל סוג במבחר גדול של טעמים, בעוד שבמקרה של מסיבה עם החברים אולי כדאי ללכת על פחות מאכלים כבדים ויותר נשנושים, פיצות, המבורגרים, נקניקיות, פלאפל, צ'יפס, חטיפים, פירות, וכו'.

אז מה בתפריט? במיט קייטרינג, התפריט כולל למעשה – הכל. תוכלו ליהנות משולחנות שוק בשריים, שניצלים, המבורגרים, פסטלים ומה לא. יש לנו גם מטוגנים, פלאפל, שולחן מתוקים ומה לא. הכל ייבחר בהתאמה אישית שלכן, חוגגות בת המצווה, כך שלמעשה אתן אלו שתוכלו לבחור מה יכלול שולחן שוק לבת מצווה. אגב, למי שדאג, שולחנות השוק שלנו כשרים למהדרין, כדי שכולם יוכלו ליהנות מבת המצווה.

כמה עולה שולחן שוק לבת מצווה?

המחיר נקבע בהתאם למספר האורחים, לעושר הקולינרי וגם לעיצוב השולחן (ולא פחות שוב – למוניטין של הקייטרינג שמכין אותו). הוא יכול לנוע בין 1,000 ל-10,000 שקלים. יש לו יתרון גדול אחד – הוא יכול לחסוך לכם הרבה כסף (אין מלצרים) ובלבול מוח. 

שולחן שוק לפי מספר האורחים יעלה 100-70 שקל בממוצע לאדם, בהתאם למספר האנשים. במקרה של אירוע גדול (מ-50 איש ומעלה) – עדיף לסגור על מחיר גלובלי. המחירים יכולים להשתנות גם מעונה לעונה, כשבעונות הביקוש לאירועים, כמו הקיץ, הם עשויים להיות גבוהים יותר.

שולחן השוק של Meat Catering: הפיתרון האידיאלי

חברתנו, חברת Meat Catering, מציעה שולחנות שוק בשריים כשרים למהדרין (בהשגחת הרב מחפוד) ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר, מחומרי הגלם הטריים ביותר ובמחירים הטובים ביותר בשוק. המבחר העצום של המנות יבטיח את השקט הנפשי – הן של ההורים, הן של ילדת בת המצווה, ובוודאי את השקט של שומרי המסורת.

Meat Catering מבטיחה לכם שילוב מנצח של אהבה אמיתית לבישול ומקצוענות חסרת פשרות של צוות השפים שמשקיע את כל כישרונו ותשוקתו כדי ליצור תפריטים מגוונים ומרהיבים. כל מנה מוכנה בקפידה, כדי להגיש לכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת, ולצעירים – חוויית בת מצווה שלא תישכח (הטיקטוק והאינסטגרם יעידו). ולא פחות חשוב – שירות מקצועי ואדיב לאורך כל הדרך, במטרה להתאים לכל אורח את התפריט על פי טעמו ותקציבו, ולהבטיח שהאירוע יתנהל לכל אורכו בצורה חלקה ומושלמת.

אז עם שולחן השוק של Meat Catering – את מסיבת הבת מצווה שלכם הילדים לא ישכחו, זה בטוח. לפרטים על התפריטים, קבלת המחיר הכי משתלם בשוק והזמנות: 077-8049560. אנחנו יושבים בתל אביב – תגיעו, הקפה עלינו

קטגוריות נוספות