שולחן שוק לאירועים

שולחן שוק לאירועים

האירוע הבא שלכם מתקרב. בין אם מדובר ביום הולדת, בבר מצווה, במסיבת רווקות, או בברית מילה – האירוע שלכם חייב לכלול אוכל (אלא אם כן בחרתם לחגוג אירוע ביום כיפור). ומאחר שזה האירוע שלכם, אתם לא תרצו לבחור ב"עוד" אוכל – האוכל חייב להיות טעים, איכותי, מרענן וטרי, כי אין כמו לסיים אירוע עם "וואו, האוכל היה כל כך טעים". אז תרשו לנו לשים על השולחן (כבר תבינו למה בחרנו דווקא בשולחן) את ההצעה הכי מחדשת בתחום הקולינריה; האפשרות שכבשה את אולמות האירועים, זו שמככבת בסטורי של כל אושיה שמכבדת את עצמה. שיבחנו אותה כל כך הרבה, וזה הזמן להציג אותה: שולחן שוק לאירועים. בואו ללמוד מה הוא כולל וכיצד הוא ישדרג את האירוע שלכם בכמה דרגות.

מה זה שולחן שוק?

כידוע אנשים הרבה פעמים 'אוכלים עם העיניים', כלומר הרבה מהמשיכה שלנו למנות אוכל מסוימות יותר מאחרות היא הדרך שבה מעוצבות המנות. שולחן שוק לאירועים הוא דרך עיצוב ודרך הגשה של אוכל באירוע. השולחן משלב בתוכו מגוון רחב של מנות כמו שניצלים, צ'יפס, פסטלים ועוד, המנות יהיו פרוסות על השולחן מעוצבות בצורה מגרה, מרשימה וכזאת הנותנת תחושה שהשולחן מלא בכל טוב.

עיצוב שולחן שוק לאירועים

עיצוב שולחן שוק לאירועים יכלול שולחן גדול או מספר שולחנות גדולים. השולחן יהיה גדוש במנות רבות לפי יד הדמיון. המנות יהיו מפוזרות על השולחן בתוך כלים מסוגים שונים כגון עץ, ברזל, ניקל, זכוכית ועוד. את השולחן ניתן לקשט באינסטרומנטים רבים כפי שתרצו כגון נורות, עציצים, זיקוקים, קרח יבש ועוד. כל הדברים האלו יוצרים אווירה של בסטה בשוק ומכאן מגיע שמו של הקונספט – 'שולחן שוק'.

באילו אירועים כדאי לשלב שולחן שוק?

שולחן שוק לאירועים בדרך כלל מתאים לאירועים קטנים עד בינוניים. הסיבה לכך היא שהוא מספק הפתרון לאוכל באירוע בלי צורך ביותר מדי עבודה, זמן ומיתקנים.

שולחן השוק מתאים לאירועים פרטיים או עסקיים, השקות, מסיבות חינה, בריתות, אירועי חברה, מסיבות רווקים או רווקות וכו'. שולחן האירועים מתאים במיוחד למקומות שאין בהם הרבה מקום, כמו אירוע בבריכה קטנה, אירוע בבית פרטי, אירוע של מקום העבודה באולם קטן ועוד אירועים במקומות קטנים כאלו, מקומות בהם לא ניתן לשלב מטבח ומקומות ישיבה.

שולחן השוק, בדומה להגשת בופה, מאפשר לאנשים לבחור לעצמם מה לקחת בלי צורך במלצר, דבר שישראלים אוהבים מאוד ומעדיפים אותו בדרך כלל. בשונה מבופה בו שולחנות ההגשה בדרך כלל מפוזרים היתרון הנוסף של שולחן השוק הוא שהאירוע גורם לאנשים להתרכז כולם סביב שולחן אחד, סביב מקום אחד. זה יתרון לאירוע שבו המינגלינג חשוב, הרצון שאנשים יפגשו וישוחחו אחד עם השני.  

סוגי שולחנות שוק לאירועים של Meat Catering

חברתנו, חברת Meat Catering, היא שם מוכר בתחום הקולינריה. לאחרונה, החליטה החברה לקחת את עולם שולחנות השוק ולהציב לו סטנדרט אחר. יש לנו רזומה של אירועים רבים ומוצלחים בהם הפיקנו שולחנות שוק מסוגים שונים – החל משולחנות שכללו מנות בשרים מובחרים ועד לשולחנות מתוקים. יש לנו מבחר עשיר של מנות אוכל, עיצובים ותפריטים כך שכל אחד יוכל למצוא אצלנו את שולחן השוק שהוא רוצה.

Meat Catering מציעה ללקוחותיה מבחר גדול של שולחנות שוק ומבחר גדול של עיצובים לשולחנות השוק. בצורה כזאת כל אחד יכול להתאים לעצמו את שולחן השוק לאירוע שהוא רוצה ובצורה שהוא דמיין. אצלנו, תוכלו למצוא מספר סוגי שולחנות שוק אפשריים.

  1. שולחן שוק המבורגרים: שולחן המתאים לכל הגילאים, השולחן כולל המבורגרים וגדוש בסלטים מסוגים שונים.
  2. שולחן שוק שניצלים: השולחן כולל שניצלים טריים ומטוגנים על המקום בנוסף לסלטים רבים הגודשים את השולחן.
  3. מטוגנים: שולחן שוק כזה כולל מטוגנים רבים לפי בחירתכם. השולחן יתאים לאירועי צהרים ומסיבות בריכה. השולחן יכלול לפי בחירתכם מתוך המוצרים הבאים: צ'יפס תפוחי אדמה או צ'יפס בטטה, , סיגרים, קובה פסטלים, פלאפל, שניצלים, כדורי פירה, שניצל דג, אגרולים שונים במילויים שונים כמו בשר או ירקות, טבעות בצל ועוד.
  4. שולחן שוק לילדים: יתאים לאוכל שילדים אוהבים כפי רצון הלקוח כגון המבורגר, שניצלים, מתוקים ועוד.
  5. שולחן שוק לימי הולדת: יכלול אוכל מכל הסוגים כמו מנות ראשונות ואחרונות, שתייה מסוגים שונים והכל בעיצוב מיוחד.
  6. שולחן שוק מתוקים: מגוון מוצרי קונדיטוריה איכותיים כמו עוגיות, עוגות ועוד.
  7. שולחן שוק פלאפל: כמו שהוא נשמע השולחן יכיל פלאפל עם הדברים שבדרך כלל נלווים אליו כמו פיתות חומוס טחינה ועוד.

טווח המחירים של שולחן שוק לאירועים רחב כפי שסוגי העיצובים והמנות שלנו רחבים. המחיר משתנה כמובן בהתאם לבחירת הלקוח וסוג השולחנות הנבחרים, כך שאצלנו, כל לקוח יוכל להתאים שולחן לתקציב.

אז למה לבחור ב-Meat Catering לאירוע הבא שלכם?

ניסיון, איכות, וטעם. 3 מילים שמסכמות מדוע כדאי לכם לבחור דווקא בקייטרינג שלנו כקייטרינג שיספק לכם שולחן שוק לאירועים. כי יש לנו ניסיון רב שנים בהכנת מנות קייטרינג מובחרות, ושולחנות השוק שלנו הם המעוצבים והיפים ביותר שתראו. בנוסף, כל המנות שלנו מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, והמנות מתבשלות זמן קצר לפני האירוע כך שמתקבלות מנות טריות במיוחד. והכי חשוב – הטעם המיוחד של המנות שלנו, שהוא ביתי ובעיקר מותיר טעם של עוד. אז קדימה, בואו נכין לכם את האירוע!