שולחן שוק ירקות

שולחן שוק ירקות

ישנם לא מעט מקרים בהם אירועים שונים, בין אם מדובר בכנס לעובדים ובין אם בכנס תרבותי כזה או אחר עבור תושבי מועצה מקומית לדוגמה, מעוניינים בכיבוד קל עבור המשתתפים באירוע. לשם כך, מארגני האירוע צריכים לחשוב על רעיון שמתאים לסוג האירוע ולכל המשתתפים, וכן ישדרג את האירוע ככל הניתן.

בדיוק למקרים כאלו, בהם יש צורך בכיבוד קל עבור אירוע, אנו מספקים עבורכם ב-Meat Catering שולחן שוק ירקות. במה בדיוק מדובר, כמה זה יעלה ומה הוא כולל? על זאת ועוד במאמר הבא.

שולחן מלא בכל טוב : מה כולל שולחן שוק ירקות?

שולחנות שוק באופן כללי הם קונספט הגשת אוכל מסוים אשר מאפשר לבעל אירוע כזה או אחר להגיש את האוכל שאותו הוא מעוניין להגיש, בצורה מגניבה, ססגונית ומיוחדת, שמוסיפה רבות לאווירת האירוע כולו. כשמדובר על שולחן שוק ירקות, שולחן השוק מציע לאורחים מגוון רחב של ירקות, שניתנים כמובן גם לבקשת מארגן האירוע עצמו.

כך לדוגמה, שולחן שוק שכזה יכול לכלול מלפפונים, עגבניות, גזר, תירס גמדי, פלפל, זיתים, חסה, קולורבי, כרוב ועוד ועוד, כאשר כולם חתוכים באסתטיות רבה, ומסודרים בצורה יפה כגון סידור לפי צבע, לפי גודל ועוד. כמו כן, שולחן שכזה יכול לכלול תוספות שונות כדוגמת שתייה קלה, מטבלים ורטבים שונים ועוד.

צמחוני או בשרי: האם ניתן להרכיב שולחן שוק מכמה סוגים?

שולחן שוק בברירת המחדל שלו וכפי שניתן כמובן להניח, הוא שולחן צמחוני או טבעוני אפילו, בהתאם לאלמנטים שונים אותם רוצים להוסיף. זאת כמובן מאחר שמרכיביו השונים כוללים ירקות, ובמקרים מסוימים אולי מטבלים שונים מן החי כגון ביצים קשות.

עם זאת, במידת הצורך, ניתן לשלב שולחן שוק ירקות יחד עם סוגים נוספים של שולחנות שוק כגון שולחן שוק שווארמה, שניצל, מטוגנים ועוד. כל אלו כמובן, בהתאם לנהלי הכשרות השונים, אך הדבר בהחלט אפשרי על מנת להפוך את שולחן השוק לפחות "קליל".

הכירו את שולחנות השוק הכשרים שלנו

כאמור, שולחן שוק יכול להיות צמחוני ולהכיל ירקות שונים, אך באותה מידה אנחנו ב Meat Catering מציעים מגוון רחב של שולחנות שוק מסוגים נוספים. יתרה מכך, שולחנות השוק העיקריים והאיכותיים ביותר שלנו הינם שולחנות שוק בשריים כגון: שולחן שוק המבורגר, שולחן שוק שניצל ועוד.

במקרים אלו, עניין הכשרות שלנו נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו יחד עם נושאים נוספים, כך שמי מכם שנושא הכשרות מהווה עבורו נושא חשוב, אין מה לדאוג, שכן כל האוכל אותו תקבלו מאיתנו בשולחנות השוק, כשר לחלוטין, ולכל אירוע מגיע משגיח כשרות מוסמך אשר מפקח על העניינים כדת וכדין.

שולחן טעים במחיר משתלם: כמה יעלה לכם שולחן שוק ב-Meat Catering?

רגע לפני שנסיים, אי אפשר שלא לדבר על אחד הנושאים שוודאי הכי מעסיק אתכם, והוא עניין המחיר. אז כמה עולה שולחן שוק ירקות אצלנו ב Meat Catering? ובכן מחיר שולחן שוק שכזה, הוא באופן יחסי זול יותר משאר שולחנות השוק, שכן מדובר בחומרי גלם פשוטים ובסיסיים יותר. באופן כללי, מחיר שולחנות שוק עומד על בין 80 ל-100 ש"ח לסועד, כאשר במקרה של שולחן ירקות המחירים נוטים יותר לגבול התחתון של טווח זה.

אז איך בכל זאת תוכלו לדעת במדויק כמה יעלה לכם שולחן השוק? ובכן המחיר הסופי נקבע על ידי הצעת מחיר, וזאת בהתאם לאירוע הספציפי שלכם, שעל המחיר שלו משפיעים גורמים שונים כגון:

  • כמות סועדים – ככל שכמות הסועדים גדולה יותר כך גם המחיר יורד בהתאם עבור כל סועד
  • בקשות מיוחדות – בקשות מיוחדות כמובן משנות את המחיר
  • הרכב השולחן – הדברים אותם תרצו שיהיו בשולחן משפיעים גם הם על המחיר בהתאם לעלות חומרי הגלם ורמת המורכבות שלהם.

שולחן שוק ירקות של Meat Catering: לחגוג את האירוע המושלם

Meat Catering מספקת מגוון רחב כאמור של שולחנות שוק, החל בפשוטים ביותר כגון שולחנות שוק ירקות, ועד לשולחנות מורכבים ומפוארים כגון שולחנות מתוקים או שולחנות בשריים מושחתים. כך או כך, אנחנו תמיד כאן עבורכם, מוכנים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, שמגיע יחד עם אוכל טרי, טעים, כשר ובמחירים המשתלמים ביותר בשוק. אז מה עליכם לעשות כדי ליהנות מכל זה? פשוט מאוד, צרו איתנו קשר כבר עכשיו, ואנחנו נדאג לכל השאר. נתראה!