שולחן שוק חטיפים

שולחן שוק חטיפים

שולחנות שוק הם אחד הגורמים המומלצים ביותר אם אתם מעוניינים להפוך את האירוע שלכם מאירוע טוב, לאירוע איכותי ביותר אשר כולל שילוב של אוכל וטעמים שונים, יחד עם עיצוב ססגוני, צבעוני ומרהיב. מגוון סוגי שולחנות השוק, שאת כולם תוכלו למצוא אצלנו ב-Meat Catering הוא רב, אך היום נדבר על שולחן שוק אחד קליל וייחודי, שמוסיף טעם רב לכל אירוע. מוכנים? בואו נדבר על שולחן שוק חטיפים!

שולחן שוק חטיפים של Meat Catering

ראשית כל ולפני הכל, בואו נבין מה זה שולחן שוק באופן כללי. אם כן, שולחן שוק הוא למעשה צורת הגשת אוכל באירועים שונים, אשר מתמחה בהגשת אוכל שלא רק מוסיף טעם טוב, אלא גם נראה טוב במיוחד.

שיטת הגשה זו כוללת לרוב פריסת אוכל על השולחן, בדומה לבסטה בשוק ומכאן גם שמו, בהתאם לקונספט מסוים, ובצורה מרהיבה ויפיפיה. באשר לשולחן שוק חטיפים, מדובר על סידור מגוון רחב של חטיפים על שולחן ארוך, בצורה יפה, צבעונית וייחודית, שמוסיפה הרבה לאירוע.

לאילו סוגי אירועים מומלץ להזמין שולחן שוק חטיפים?

לאחר שהבנו במה בדיוק מדובר, בואו נבין לאילו אירועים בדיוק מתאים ומומלץ להזמין שולחן שוק חטיפים, ואלו הם:

  • אירועי מצווה – בר ובת מצווה הם בהחלט אירועים בהם מומלץ להזמין שולחן שוק חטיפים לנשנוש קל מחוץ לבית הכנסת, לקראת פעילות או אטרקציה וכדומה, וזאת על מנת להקליל ולהפוך את האווירה לטעימה יותר לקראת ארוחה גדולה וכדומה.
  • ימי הולדת – ימי הולדת הם ה-אירוע שבו מומלץ להביא שולחן שוק עם חטיפים, שכן החברים והאורחים שמגיעים בהחלט יהנו מנשנוש קל במהלך האירוע, לצד סידור יפהפה שירים את האווירה ביום ההולדת.
  • אירועים לילדים – מגוון אירועים שונים לילדים בין אם כחלק מחוג, מאירוע בית ספרי ועוד, יוכלו להעצים את החוויה בעזרת שולחן השוק שלנו.
  • כנסים קלילים ומסיבות – באופן כללי, כל כנס, מסיבה או אירוע קליל, שיש רצון מטעם מארגן האירוע להביא כיבוד קל, יכול למצוא את שולחן השוק המדובר כפתרון מעולה שישלב הן את הכיבוד והן עיצוב מושלם לאירוע.

אם כן, ניתן להבין ששולחן שוק מסוג זה הוא שולחן קליל ורגוע יותר, זאת כמובן ביחס לשולחנות שוק נפוצים נוספים בתחום, כגון שולחן שוק שניצל, המבורגרים, פלאפל ועוד.

מה בתפריט? על הדברים שתוכלו למצוא בשולחן השוק שלנו

הרכבת שולחן שוק חטיפים מתבצעת באופן כללי לפי האלמנטים והחטיפים השונים העומדים לרשותנו. מגוון רחב של כיבוד קל לרבות חטיפים, שתייה קלה, מתוקים ועוד, שאת כל אלו כמובן אנו מסדרים בצורה יוצאת דופן, שלא רק תמשוך את הבטן של האורחים, אלא גם את העין.

כמובן שמעבר לכך, כל בקשה מיוחדת או רצון של בעל האירוע למרכיבים מסוימים בשולחן השוק מתקבלים בברכה, ואנחנו נעשה כל שביכולתנו על מנת להביא לכם את שולחן השוק המושלם לאירוע שלכם, בהתאם לחלום הכי פרוע שלכם. כמו כן כאמור, תוכלו למצוא אצלנו שולחנות שוק נוספים כגון שניצל בחלה, המבורגר, מתוקים נוספים ועוד.

למה להזמין שולחן שוק מ-Meat Catering? כל מה שחשוב לכם במקום אחד

לאחר שהבנו כמעט הכל, חלקכם ודאי שאלתם את עצמכם "למה שנזמין שולחן שוק דווקא מ-Meat Catering?". ובכן שאלה זו בהחלט במקום, אך היא לא תישאר פתוחה עוד זמן רב, שכן התשובה ממש כאן לפניכם:

  1. כשרות למהדרין – בין אם שולחן שוק חטיפים ובין אם המבורגר או שניצל, אצלנו תוכלו למצוא שולחנות שוק כשרים למהדרין על פי הרב מחפוד. זאת כמובן, על מנת שכל האורחים שלכם יוכלו להנות מהאוכל ללא הבדל.
  2. מחירים – אצלנו תוכלו למצוא את שולחנות השוק במחירים הכי נוחים ומשתלמים שיש.
  3. איכות המוצרים – המאכלים והמוצרים אותם אנו מגישים, מגיעים בטריות ובאיכות הגבוהה ביותר, ועל כך אנחנו לא מוכנים להתפשר.
  4. שירותיות – התאמה ועיצוב השולחן לאירוע שלכם בהתאמה אישית וברמה הגבוהה ביותר, וזאת כמובן לצד מתן השירות הטוב והנעים ביותר שיש. בסוף, החווייה הטובה שלכם, היא ההצלחה הגדולה שלנו.

כמה עולה שולחן שוק חטיפים?

רגע לפני שנסכם, אי אפשר שלא להתעלם מעניין המחיר ובצדק. ובכן בקצרה נאמר שמחיר שולחן שוק חטיפים, ובכלל מחירי שולחנות שוק, משתנים מפעם לפעם בהתאם לאלמנטים, לגודל, למרכיבים, לכמות ועוד, המאפיינים את שולחן השוק. לפיכך, על מנת לקבל מחיר לשולחן השוק אותו אתם רוצים, מומלץ לבקש הצעת מחיר, ואנחנו נספק לכם את המחיר המדויק במהירות המירבית.

כך או כך, אנחנו מציעים מחירים טובים, נוחים ומשתלמים במיוחד עבור שולחנות השוק שלנו.

Meat Catering, הופכים את האירוע לחוויה בלתי נשכחת!

לסיכום, בין אם מדובר על שולחן שוק חטיפים ובין אם שולחן שוק שניצל או המבורגר, Meat Catering מספקים עבורכם את כל מה שאתם צריכים כדי להוסיף חוויית טעמים מרהיבה ומושלמת לאירוע שלכם. אז אם אתם מעוניינים בשולחן השוק עליו דיברנו היום או כל אחד אחר, כל שעליכם לעשות הוא לייצור איתנו קשר ואנחנו כבר נדאג לכל השאר. קדימה, למה אתם מחכים?

שאלות ותשובות

כל אחד שהתנסה בהפקת אירוע – קטן כגדול – מכיר מקרוב את המשאבים שזה דורש: סקרי שוק כדי למצוא חלל ראוי, ניסיון להבין כמה אנשים פחות או יותר עתידים להגיע, הכנת דברים שמישהו יישא לכבוד המאורע, ועוד. וכאשר מדובר ביותר מאירוע מצומצם של עד עשרה אנשים, יש לשקול בכובד ראש את עניין הכיבוד: כבר לא ניתן להסתפק בשני בקבוקי שתייה קרה ושלוש שקיות חטיפים. ובכן, שולחן שוק חטיפים מהווה את הפתרון האידיאלי עבור אירועים מסדר גודל בינוני עד גדול, כך שנחסך מכם הטורח לארגן ולהצטייד בכיבוד לאירוע. השולחן עמוס כל טוב חטיפים, ומבוסס על עקרון הבופה- כל אחד מעמיס כאוות נפשו.

כאמור, כאשר מדובר באירוע בינוני – כלומר בין עשרים למאה איש – יהיה זה נוח ומשתלם יותר להזמין שולחן שוק חטיפים; אך מובן שניתן להזמין גם עבור אירוע מצומצם יותר- הכל בהתאם להעדפת ואופי החוגגים. ומכאן גם ניתן להבין שהדבר יתאים ביותר עבור חגיגות לילדים: בין אם המדובר בחגיגת יום הולדת, בר או בת מצווה, מסיבת סיום כלשהי- זוהי האפשרות המתאימה והחביבה ביותר. אירוע נוסף אשר מומלץ להזמין אליו, הינו מסיבת יום הולדת לסבא או סבתא, שהרי מה שישמח אותם יותר מכל- הוא לראות את הנכדים שמחים!

המחיר נקבע בהתאם למספר גורמים. ראשית, ישנו עניין הגודל של האירוע: כמה חוגגים מוזמנים? לרוב מחיר עבור כל מוזמן יהיה כמאה שקלים- כאשר מדובר בעשרים מוזמנים לכל היותר; כאשר מוזמנים בין עשרים לארבעים אנשים- כתשעים שקלים עבור מוזמן; בין ארבעים למאה אנשים- המחיר יעמוד על כשמונים שקלים עבור כל אחד מהם; וכאשר מדובר באירוע גדול עם מאה או יותר מוזמנים- המחיר ייקבע לרוב בהתאמה אישית. גורם נוסף היכול להשפיע על המחיר, הינו אופי האירוע, וכתוצאה מכך- עלויות ההרכבה והעיצוב, כמו גם חומרי הגלם והמוצרים אשר ירכיבו אותו. אך ככלל, טווח המחירים הינו אלף עד כמה אלפי שקלים.

ראשית חשוב לנו להדגיש שכלל המוצרים שלנו הינם כשרים למהדרין בהשגחת הרב מחפוד. שנית, אנו דואגים להתחשבות במחיר כאשר באים להזמין מאיתנו שולחן, אך זאת מבלי לפגום באיכות הטעם והמוצרים או השירות אותו אנחנו מספקים. כמו כן, אנו מתחייבים לספק לאירוע שלכם את המוצרים הטריים והאיכותיים ביותר בשוק, אשר עשויים ממיטב חומרי הגלם שנבחרים על ידינו בקפידה. סיבה נוספת הינה טיב השירות אותו תזכו לקבל מאיתנו: ברמה אישית ולכל אורך האירוע, אנו זמינים עבורכם לייעץ ולסייע. כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר, ואנו נספק לכם חוויה בלתי נשכחת!

 

קטגוריות נוספות