שולחן שוק זול

שולחן שוק זול

מי מכם שתכנן אי פעם לערוך מסיבה או אירוע רב משתתפים, ודאי שמע או חשב על האפשרות הזו של שולחן שוק. עם זאת, שולחנות השוק עלולים להיות יקרים מדי פעם, ולכן רבים נמנעים מכך שלא בצדק. מדוע שלא בצדק? ובכן על כיצד ניתן למצוא שולחן שוק זול של Meat Catering, שיספק לכם את אותה איכות בפחות מחיר. מוכנים? בואו נצא לדרך!

 

 

חשוב להכיר: מה זה בכלל שולחן שוק?

ראשית כל ולפני שנדבר על כיצד ניתן למצוא שולחן שוק זול, בואו נבין מה זה בכלל שולחן שוק. אם כן, שולחן שוק הוא למעשה אמצעי הגשת אוכל, אשר משלב אלמנטים עיצוביים ודקורטיביים יחד עם אוכל טעים. שולחן השוק מגישים בפועל את האוכל בצורה כזו שהאוכל פרוס על שולחן לפי סדר מסוים וססגוני, ומכאן מגיע השם שלהם, שכן הם נראים כמו דוכן בשוק.

ישנם סוגים רבים של שולחנות שוק כפי שתוכלו למצוא אצלנו ב- Meat Catering כדוגמת שולחן שוק בשרי הכולל מגוון וריאציות, שולחן שוק שניצלים, שולחן שוק שווארמה, שולחן שוק מטוגנים ועוד.

באנו לעשות שמח: שולחן שוק לאירועים מכל סוג שהוא!

אז באילו מקרים בדיוק נהוג או ניתן להזמין שולחן שוק לאירועים? ובכן באופן כללי, מאחר שישנם סוגים רבים של שולחנות שוק המתאימים כמעט לכל מקרה, כל אירוע באשר הוא יכול ליהנות משולחן שוק כזה או אחר. עם זאת, ניתן למצוא בתדירות גבוהה יותר את שולחנות השוק באירועים כגון:

  • ימי הולדת
  • אירועי מצווה לרבות בר ובת מצווה
  • כנסים ואירועים רשמיים של מקומות עבודה או חברות
  • אירועי מסיבות שונות

כמה זה עולה: שולחן שוק במחירים הזולים בישראל

על מנת להבין כיצד ניתן למצוא שולחן שוק זול, חשוב להבין תחילה כמה עולה שולחן שוק באופן כללי, וכיצד מתומחר כל העסק. ובכן עלות של שולחן שוק נגבית פר סועד, כאשר העלות עבור כל סועד נקבעת על פי מספר אלמנטים, אשר תחת כלל האלמנטים האלה ניתן למצוא 2 מרכזיים במיוחד:

  1. סוג שולחן השוק – שולחן שוק חטיפים לא יעלה לכם אותו מחיר כמו שולחן שוק המבורגרים שלא יעלה אותו דבר כמו שולחן מתוקים וכו'.
  2. כמות הסועדים – כמו תחומים רבים אחרים, גם במקרה זה ככל שכמות האוכל גדולה יותר, כך היא גם יכולה לגלם בתוכה את העלויות הנלוות של חברת הקייטרינג, ובהתאם העלות לכל סועד תהיה נמוכה יותר. במילים אחרות, ככל שיש יותר סועדים, כך גם המחיר יורד ולהיפך.

מעבר לכך תוכלו למצוא מאפיינים נוספים אשר משפיעים על המחיר כגון מועד האירוע, דרישות מיוחדות, אלמנטים עיצוביים ועוד.

כך תוכלו להוזיל את מחיר ההזמנה שלכם

מחפשים שולחן שוק זול? כך תעשו זאת. על מנת להגיע להצעת המחיר המשתלמת והזולה ביותר בהתאם לצורך האישי שלכם, תוכלו כמובן לבצע השוואות מחירים וכדומה, אך באופן כללי תצטרכו "לשחק" עם האלמנטים השונים אשר מרכיבים את המחיר הסופי של שולחן השוק.

כך למשל, על מנת למצוא שולחן שוק זול, תוכלו להתייחס לסוג האוכל המוגש על השולחן, שכן לצורך הדוגמה ישנם בשרים שהם הרבה יותר יקרים מאחרים ובהתאם מעלים את המחיר אותם תוכלו להחליף בבשר בעלות נמוכה יותר.

כמו כן, אפשרי לוותר על שירות נלווה כזה או אחר כמו הגשה וסידור, אפשר להתפשר על שתייה או קינוחים כלשהם לטובת מציאת שולחן שוק זול, ואפילו אפשר להתמקח מול החברה והרבה פעמים להוריד אותה במחיר, בייחוד אם מדובר באירוע רב משתתפים.

כל מה שצריך במקום אחד: מדוע לבחור ב-Meat Catering לאירוע הבא שלכם?

כפי שראינו היום, מציאת שולחן שוק זול היא אינה משימה בלתי אפשרית. עם זאת, על מנת לעשות זאת בהצלחה, תצטרכו ככל הנראה להתפשר או לוותר על דברים כאלו ואחרים, אך אין זה אומר שלא תוכלו ליהנות בצורה מושלמת מיכולותיו של שולחן השוק. אז אם אתם מחפשים שולחן שוק איכותי, טעים וזול לאירוע הבא שלכם, אנחנו ב-Meat Catering כאן עבורכם, מחכים לספק לכם את השירות הטוב ביותר שתוכלו למצוא. קדימה, למה אתם מחכים? צרו עימנו קשר עוד היום והזמינו שולחן שוק לאירוע הקרוב שלכם.